خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران می‌شود؟

رای‌گیری هیات رییسه فدارسیون فوتبال انجام شد و خداداد افشاریان توانست با رای آوردن به عنوان کارشناس، به هیات رییسه راه پیدا کند. با توجه به این که رییس کمیته داوران باید عضو هیات رییسه باشد، این داور بازنشسته شانس بالایی برای رسیدن به این سمت دارد.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران می‌شود؟
کد خبر: 468215
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۳:۵۷

اعتمادآنلاین| رای‌گیری هیات رییسه فدارسیون فوتبال انجام شد و خداداد افشاریان توانست با رای آوردن به عنوان کارشناس، به هیات رییسه راه پیدا کند. با توجه به این که رییس کمیته داوران باید عضو هیات رییسه باشد، این داور بازنشسته شانس بالایی برای رسیدن به این سمت دارد.

حیدر سلیمانی، پیشکسوت داوری در این خصوص گفت: با توجه به رای‌گیری‌های انجام شده و حضور خداداد افشاریان در هیات رییسه جدید و با توجه به این که او تنها داور بازنشسته هیات رییسه جدید است، شانس بسیار بالایی برای رسیدن به ریاست کمیته داوران را دارد. البته او اگر قرار است این سمت را قبول کند، نباید زیر بار مسئولیت‌های اجرایی دیگر برود و وقتش را باید برای داوری صرف کند. اگر می‌خواهد به نظارت و نمایندگی‌اش برسد، همان بهتر است که رییس کمیته داوران نشود.

وی ادامه داد: او باید برنامه ریزی دقیقی برای داوری و آینده آن بکند و آن برنامه را برای اجرا به دپارتمان بدهد. نباید بگذارد دپارتمان داوری شهر به شهر بچرخد و در کارهای اجرایی دخالت کند. او باید به فکر آموزش و استعدادیابی باشد. امثال او، ترکی، کامرانی‌فر و فغانی حاصل استعدادیابی روسای پیشین کمیته داوران بودند و روسای چند سال اخیر هیچ عملکرد مثبتی در این امر نداشتند. بزرگترین ضعف داوری سال‌های اخیر، استعدادیابی بوده است و او باید با تمام تمرکز روی پیشرفت جامعه داوری فکر کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها