کد خبر: 468327
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

سناتور جمهوریخواه:

اگر از ترامپ بت بسازیم در انتخابات می‌بازیم

سناتور جمهوریخواه ایالت لوئیزیانا گفته در صورتی که حزب جمهوریخواه از دونالد ترامپ بت بسازد و وی را ارجح بداند، در انتخابات میاندوره‌ای و ریاست‌جمهوری شکست خواهد خورد.

اگر از ترامپ بت بسازیم در انتخابات می‌بازیم
کد خبر: 468327
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بیل کَسیدی، سناتور جمهوریخواه ایالت لوئیزیانا بامداد امروز (یکشنبه شب به وقت محلی) با حضور در شبکه خبری سی‌ان‌ان از هم‌حزبی‌های خود خواست به منظور کسب پیروزی در انتخابات میاندوره‌ای 2022 و انتخابات ریاست‌جمهوری 2024، حمایت از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را متوقف کنند.

به نوشته نشریه ویک، کسیدی در این خصوص گفت که اگر جمهوریخواهان می‌خواهند در این دو انتخابات پیروز شوند، باید در مورد مسائلی که برای مردم آمریکا مهم است، با رأی‌دهندگان ارتباط برقرار کنند.

این سناتور جمهوریخواه در خصوص «ارجح دانستن» و در کانون توجه قرار دادن فردی مانند ترامپ هشدار داد و گفت: «اگر ما از فردی بت بسازیم، شکست خواهیم خورد. این مسئله را انتخابات (سال) گذشته برایمان روشن ساخت.»

کسیدی همچنین در خصوص پیروزی هم‌حزبی‌هایش در انتخابات گفت: «دستور کار ما پیش نخواهد رفت مگر آنکه پیروز شویم. ما به نامزدی نیاز داریم که نه تنها بتواند پیروز شود، بلکه برای همه منفعت داشته باشد. مشخصاً، این اتفاق در چهار سال گذشته رخ نداد.»

این مقام آمریکایی که یکی از آن هفت سناتوری است که به محکوم شدن ترامپ به دلیل حمله هوادارانش به کنگره در ششم ژانویه رأی داده بود همچنین گفت که به نظر او ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 نامزد جمهوریخواهان نخواهد بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها