کد خبر: 468398
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۴:۲۰:۳۵
| |

احتمال حضور رسایی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم

حمید رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن طلب رحمت برای مرحوم فاطمه رهبر، نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، احتمال حضورم در انتخابات پارلمانی از این حوزه انتخابیه زیاد است.

احتمال حضور رسایی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم
کد خبر: 468398
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۴:۲۰:۳۵

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام رسایی نماینده سابق مجلس خبر داد: احتمال حضورم در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم در سال 1400 از حوزه انتخابیه تهران زیاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درخصوص حضورش در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در سال 1400 گفت: ضمن طلب رحمت برای مرحوم فاطمه رهبر نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، احتمال حضورم در انتخابات پارلمانی از این حوزه انتخابیه زیاد است.

وی با بیان اینکه حضورش به صورت نامزد مستقل خواهد بود در پاسخ به اینکه آیا احتمال راهیابی به مجلس را خواهد داشت؟ افزود: بنده تکلیفی دارم که اگر کاری از دستم بر بیاید و بتوانم، انجام دهم؛ امروز برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کنم و پیروزی در انتخابات بستگی به نظر مردم دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسایی تصریح کرد: در انتخابات اخیر مجلس علی‌رغم فضاسازی‌های غیرواقعی که متاسفانه برخی در چند روز پایانی تبلیغات ایجاد کردند تا مردم بترسند و درباره نامزدها تصمیم نگیرند و فکر نکنند، بنده و دوستانی مانند وحید یامین‌پور بدون حضور در لیست خاص و همچنین حمایت احزاب و جریان‌هاو جبهه‌های انتخاباتی حدود 300 هزار رأی کسب کردیم.

وی اظهار کرد: بسیاری پس از انتخابات دیدند که آن فضای به اصطلاح لولوسازی از لیست اصلاح‌طلبان واقعی نبود و سرلیست مورد حمایت دولت و پدرخوانده‌های جریان اصلاح طلب، در رتبه‌های پایین تر و با اختلاف رأی بالا قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها