واکنش معاون وزیر ورزش از رای دادگاه CAS / تعلیق مادام العمر جودوی ایران لغو شد

مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش، درباره رای دادگاه حکمیت ورزش درباره تعلیق فدراسیون جودو گفت: حکم تعلیق نامحدود بوده و در رای اشاره شده که یک سال و نیم جودوی ایران تعلیق بوده است. حال قرار است تصمیم دوباره گرفته شود. البته رای که داده شده در آن جزییات به طور کامل منتشر نشده و در نتیجه تفسیرهای نادرستی از آن صورت می‌گیرد که درست نیست.

واکنش معاون وزیر ورزش از رای دادگاه CAS / تعلیق مادام العمر جودوی ایران لغو شد
کد خبر: 468633
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۱:۰۳:۵۳

اعتمادآنلاین| مهدی علی‌نژاد در گرامی‌داشت زنده یاد سیامند رحمان گفت: وقتی درباره قهرمانان سخن می‌گوییم، صحبت کردن سخت است و مرگ رحمان غیرمنتظره بود.

وی افزود: لبخند رحمان انگیزه‌ای برای سایر ورزشکاران بود، رحمان نه تنها رکورد تاریخی در جهان گذاشت، بلکه در حوزه اخلاق الگو و به عبارتی پهلوان بود.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: نبود سیامند غیر قابل باور و جبران است و برگزاری چنین مراسمی یاد و نام آن مرحوم را زنده می‌کند و سبب می‌شود تا مسئولین ورزشی همواره در حیات و بعد از آن به یاد این اسطوره قهرمان پاراوزنه برداری باشند.

علی نژاد خاطرنشان کرد: با حضور سیامند رحمان بر غنای موزه ورزش افزوده شد.

معاون وزیر همچنین درباره وضعیت جودو گفت: دادگاه عالی ورزش موضوع تعلیق همیشگی ایران را لغو کرد و تعلیق رفع شد. اگر بر اساس قوانین بین المللی تعلیق صورت می‌گرفت، تعلیق جودو لغو نمی‌شد. آن چیزی که رای دادگاه عالی ورزش بود، این است که حکمی داده شده بود و آن حکم متناسب با قوانین بین المللی جودو نیست. پس حکم باطل است.

علی نژاد اظهار کرد: حکم تعلیق نامحدود بوده و در رای اشاره شده که یک سال و نیم جودوی ایران تعلیق بوده است. حال قرار است تصمیم دوباره گرفته شود. البته رای که داده شده در آن جزییات به طور کامل منتشر نشده و در نتیجه تفسیرهای نادرستی از آن صورت می‌گیرد که درست نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها