کد خبر: 468738
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۴:۲۱:۵۲
| |

معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس:

نیازی به اشک تمساح دشمنان ایران نداریم

یک نماینده مجلس گفت: ما نوکر مردم و سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم، فریاد بلند دردهای فروخفته مردم استان سیستان و بلوچستان هستیم، اما نیازی به اشک تمساح دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی نداریم.

نیازی به اشک تمساح دشمنان ایران نداریم
کد خبر: 468738
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۴:۲۱:۵۲

اعتمادآنلاین| نماینده مردم چابهار و نیکشهر در مجلس گفت: ما فریاد بلند دردهای فروخفته مردم استان سیستان و بلوچستان هستیم ، اما نیازی به اشک تمساح دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی نداریم.

معین‌الدین سعیدی در آغاز نشست علنی نوبت بعدازظهر امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی، با اشاره به اتفاقات اخیر در مرز سراوان در ماجرای سوخت‌بران اظهار داشت: ما نوکر مردم و سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم، فریاد بلند دردهای فروخفته مردم استان سیستان و بلوچستان هستیم، اما نیازی به اشک تمساح دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی نداریم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: کشورهایی چون سوریه و افغانستان که سال‌ها جنگ داخلی را تجربه می کنند، این میزان از تورم را ندارند؛ بعد از پرواز مرغ از سفره‌های مردم، نوبت به میوه رسیده است تا تبدیل به یک رویای دست‌نیافتنی برای مردم شود.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور! اگر قادر به حل مشکلات مردم نیستید، لااقل صادقانه از پیشگاه ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنید. نتایج تاریخی نشان می دهد که هیچکس از عذرخواهی نمرده است.

سعیدی خطاب به نمایندگان مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند که «مراد من از قاچاق آن کولبر بلوچستانی نیست»؛ تا وقتی هیچ زیرساخت اقتصادی و توسعه ای در مرزهای سیستان و بلوچستان ایجاد نکرده اید، سوخت بری و کولبری نه یک اختیار، بلکه یک اجتناب تاریخی است.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت مطرح کرد: آقای وزیر، سری به بیمارستان‌های چابهار و نیک شهر بزنید تا فاجعه درمان را از نزدیک لمس کنید.

وی همچنین خطاب به نمایندگان مجلس گفت: هرگاه که نام استان سیستان و بلوچستان در خانه ملت مطرح شده است، جانانه از آن دفاع کرده اید. دست شما را می بوسم اما فاصله‌های تاریخی به گونه ای است که دیگر ید توران کافی نیست که باید ید بیضا داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، پروژه‌های ورزشی ما تبدیل به زیرساخت‌های تاریخی شده است، از بس که فکری به حال آنها نشده است، از وزیر ورزش می خواهم که تدبیری کنند و یا این پروژه‌ها را به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری واگذار کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها