رقابت بازیگران طنز به نیمه‌نهایی رسید/ مدیری و تنابنده صعود کردند

در نظرسنجی شبکه آی‌فیلم که از نیمه آبان با حضور 50 بازیگر طنز کشورمان آغاز شده است، مهران مدیری و محسن تنابنده به مرحله نهایی صعود کرده‌اند.

رقابت بازیگران طنز به نیمه‌نهایی رسید/ مدیری و تنابنده صعود کردند
کد خبر: 468761
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۵:۲۲:۳۳

اعتمادآنلاین| نتایج رقابت گروه دوم برترین بازیگر طنز در مرحله نیمه‌نهایی با آرای مخاطبان آی‌فیلم در سایت این شبکه، مشخص شد.

طبق این نظرسنجی، 50 بازیگر طنز کشور در 10 گروه پنج نفره در مرحله مقدماتی با هم به رقابت پرداختند و 20 بازیگر برتر به مرحله دوم این نظرسنجی راه یافتند. برگزیدگان در مرحله بعد در پنج گروه 4 نفره با هم به رقابت پرداختند و از هر گروه 2 نفر به مرحله بعدی صعود کردند.

اکنون در رقابت گروه دوم 10 بازیگر در مرحله نیمه‌نهایی، محسن تنابنده نفر اول با 68.05 درصد آرا و احمد مهران‌فر با 31.95 درصد آرا نفر دوم شده‌اند.

در رقابت گروه اول از مرحله نیمه‌نهایی نیز مهران مدیری 79.87 درصد آرا را کسب کرده و رضا شفیعی‌جم با 20.13 درصد آرا در مرتبه دوم قرار گرفت.

نظرسنجی هر رقابت در مرحله نیمه‌نهایی، پنج روز یک بار خواهد بود. پس از اتمام این مرحله، نفرات برتر به مرحله نهایی راه می‌یابند تا در یک گروه پنج‌نفره، فینال این نظرسنجی را برگزار کنند.

نتیجه رقابت امیرحسین رستمی و بهرام افشاری در گروه سوم، رضا عطاران و جواد عزتی در گروه چهارم و علی صادقی و اکبر عبدی در گروه پنجم نیز به‌ترتیب در 15، 20 و 25 اسفند اعلام خواهد شد.

در مرحله نهایی منتخبان پنج گروه با هم رقابت می‌کنند تا 30 اسفند، برترین بازیگر طنز ایران از نگاه آی‌فیلمی‌ها انتخاب شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها