کد خبر: 468896
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۰۹:۳۵:۰۰
| |

سرلشکر صفوی:

بسیج به الگویی راهگشا و کارآمد برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

بسیج به الگویی راهگشا و کارآمد برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است
کد خبر: 468896
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۰۹:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سرلشکر صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام های جداگانه ای انتصاب جانشین و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

متن پیام ها به شرح زیر است:

سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی -جانشین محترم سازمان بسیج مستضعفین

ﺑﺎ ﺳﻼﻡ ﻭ ﺻﻠﻮﺍﺕ ﺑﺮ ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺁﻝ ﻣﺤﻤﺪ


انتصاب جنابعالی را به سمت « جانشین سازمان بسیج مستضعفین » توسط فرمانده محترم کل سپاه که حاکی از تعهد، شایستگی و توانمندی جنابعالی در حوزهای مختلف مدیریتی شما است صمیمانه تبریک می گویم.


شاخصه های اصلی بسیج، برخاستن از بطن جامعه در عین مردم داری و مردم یاری این نهاد انقلابی و گستره فعالیت آن در ارتباط با اقشار مختلف مردم و مولود انقلابی و انقلابی بودن است. حفظ پویایی و فراهم سازی بسترهای رشد و تعالی این سازمان ارزشمند که هم اکنون به الگویی کارآمد و راهگشا برای کشورهای اسلامی تبدیل گشته و تکرار پذیری این الگو در کشورهای اسلامی برای حل چالش های فراروی ، از الزامات حرکت این نهاد انقلابی است و یقینا کارکردهای متنوع و جهاد گونه بسیج در بومی سازی امنیت و شکل دهی امنیت مردم پایه ، حل مشکلات و یاری رسانی به مردم در مسائل مختلف ، این نهاد را به یکی از اصلی ترین نهادهای انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.


در این میان سوابق ارزشمند و درخشان جنابعالی در فرماندهی سپاه استان های قم و مرکزی و رده های مدیریتی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچون معاونت هماهنگ کننده نمایندگی محترم ولی فقیه در سپاه ، ان شاء ا... نوید بخش رشد و شکوفایی بیشتر سازمان بسیج مستضعفین است .


استمرار موفقیت و سربلندی آن برادر عزیز و مجاهد در خدمت به قرآن و عترت پیامبراعظم (ص) و دفاع از آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان والا مقام را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌ کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها