کد خبر: 468902
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۰۹:۴۵:۰۰
| |

استفاده از ظرفیت گشت‌های بسیج محله محور در کمک به برقراری نظم

فرماندار شوش از استقرار 35 تیم گشت بسیجی محله‌ محور با هدف کمک به مجموعه‌ انتظامی در برقراری و ارتقای امنیت شهرستان خبر داد.

استفاده از ظرفیت گشت‌های بسیج محله محور در کمک به برقراری نظم
کد خبر: 468902
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عدنان غزی شامگاه روز سه‌شنبه پس از پایان جلسه شورای تامین با اشاره به اینکه خدمات بسیج در عرصه‌هایی چون سازندگی، سیل و اخیراً در موضوع سلامت فراموش ناشدنی است، اظهار داشت: ظرفیت مردمی و مقتدر بسیج می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و ارتقاء امنیت باثبات در محلات نقش اساسی داشته باشد و با توجه به محدودیت‌ امکانات و منابع نیروی انتظامی، این قشر انقلابی و مؤمن می‌تواند نیروهای زحمتکش و خدوم انتظامی را در انجام ماموریت های محوله یاری نماید.

وی در ادامه افزود: به‌منظور پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای امنیت، 35 تیم بسیجی در قالب گشت‌های محله محور در نقاط آسیب‌پذیر شهری با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی شهرستان مستقر می‌شوند و با اخلالگران نظم عمومی برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان در پایان از مردم خواست تا گزارشات و هرگونه ناامنی و جرم را به شماره‌های 114،1 1131 110 اعلام نمایند تا در اسرع وقت وارد عمل شوند.

نظری دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: مجریان طرح گشت‌های محله‌ محور بسیج، از پشتیبانی قضایی برخوردار بوده و از هرگونه اقدامات در چارچوب قوانین و مقررات در این گشت‌ها حمایت خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها