کد خبر: 468935
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۰:۳۵:۰۰
| |

مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهور سابق آمریکا:

ترامپ برای پول جمع کردن وانمود به نامزدی در انتخابات 2024 می‌کند

مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهور سابق آمریکا، اخیراً اظهار کرد ترامپ ممکن است وانمود به نامزد شدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 کند تا از این طریق پولی به جیب بزند، چرا که باخت او در برابر جو بایدن بسیار سودآور بوده است.

ترامپ برای پول جمع کردن وانمود به نامزدی در انتخابات 2024 می‌کند
کد خبر: 468935
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مری ترامپ در مصاحبه‌ای با ام‌اس‌ان‌بی‌سی، گفت که عمویش احتمالاً به مسخره‌بازی در مورد نامزدی ریاست جمهوری ادامه خواهد داد

به نقل از اسپوتنیک، زیرا حتی پس از باخت در انتخابات پرمناقشه نیز، مبالغ هنگفتی را از طرف هواداران فداکار خود گردآوری کرده است.

وی گفت: فکر می‌کنم او مطئناً وانمود می‌کند که نامزد انتخابات 2024 می‌شود. در نظر بگیرید که او طی چند ماه گذشته با گفتن این دروغ، چه میزان پول جمع کرده. فکر می‌کنم او از وقتی که بایدن در انتخابات برنده شد، بیشتر از هر زمان دیگری در زندگی‌اش پول درآورده.

وی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم او به این زودی‌ها دست از کلاه‌برداری بردارد.

تحقیقات انجام شده توسط نیویورک‌تایمز پس از انتخابات، افشا می‌کند که رئیس جمهور سابق آمریکا تا پایان نوامبر 2020، موفق به گردآوری حدود 170 میلیون دلار شده است. گزارش شده عمده این مبالغ در هفته اول پس از روز انتخابات گردآوری شده‌اند.

با این وجود، تحقیقات نیویورک‌تایمز همچنین نشان داد در حالی که تلاش‌های گردآوری مالی مدعی جمع‌آوری مبالغ در "صندوق دفاع از انتخابات" بودند، بعدتر آشکار شد که 75 درصد مبالغ اهدایی در واقع به حساب دیگری منتقل شده است.

مری ترامپ افزود، عمویش به احتمال زیاد از ترس اینکه برای دومین بار در دستیابی به کاخ سفید شکست بخورد، نامزد جمهوری‌خواهان نخواهد شد. وی تأکید کرد: امکان ندارد او خودش را در موقعیت باخت مجدد قرار دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها