مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی با حضور روحانی برگزار می‌شود

معاون عمران و توسعه امور شهر و روستایی وزیر کشور گفت: آیین رونمایی و افتتاح از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در روز پنجشنبه (14 اسفندماه) با حضور رئیس‌جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی با حضور روحانی برگزار می‌شود
کد خبر: 469076
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۵:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون عمران و توسعه امور شهر و روستایی وزیر کشور گفت: آیین رونمایی و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها فردا پنجشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری برگزار می‌شود.

مهدی جمالی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: به منظور تبیین دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید و اطلاع‌رسانی اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری در کشور، آیین رونمایی و افتتاح از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در روز پنجشنبه (14 اسفندماه) با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: از میان پروژه‌های شاخص احصا شده از شهرداری‌های سراسر کشور 5 پروژه بهره‌برداری از ایستگاه‌های مترو قیام و دولاب تهران، پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد مقدس، مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی شهر گرگان، مجموعه تفریحی، گردشگری ایران کوچک شهر کرج و میدان بزرگ میوه و تره‌بار بندرعباس در این مراسم با حضور رییس جمهوری افتتاح خواهند شد.

به گفته جمالی‌نژاد؛ پیش از این آیین رونمایی و افتتاح 5 پروژه ملی و شاخص مدیریت شهری 27 آذر امسال در حضور رییس‌جمهور برگزار ‌شده بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها