کد خبر: 469088
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۶:۱۴:۳۵
| |

عباس مقتدایی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی:

پیام ایران یک موضوع است «عمل در برابر عمل»

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: پیام جمهوری اسلامی ایران یک موضوع است و آن «عمل در برابر عمل است» و هیچ چیز دیگری هم برای ما ملاک نیست و اگر احساس کنیم هر دولت و نهاد دخیلی در برجام رفتار غیرمسئولانه‌ای انجام می‌دهد گزینه‌ای متناسبی روی میز داریم که در زمان خود به کار می‌گیریم.

پیام ایران یک موضوع است «عمل در برابر عمل»
کد خبر: 469088
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۶:۱۴:۳۵

اعتمادآنلاین| نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تناقض در رفتار آمریکا گفت: ادعای مذاکره بدون قیدوشرط و پیگیری قطعنامه در شورای حکام علیه ایران با هم همخوانی ندارد.

عباس مقتدایی تصریح کرد: دولت بایدن وضعیت روشنی ندارد، آنها از یک سو بیان می کنند که به دنبال تغییر رفتار هستند و از سوی دیگر مسیر دولت گذشته را طی می کنند.

وی افزود: ادعای مذاکره بدون قیدوشرط و پیگیری قطعنامه در شورای حکام علیه ایران با هم همخوانی ندارد،این کشور باید شفاف بیان کند که آیا می خواهد به وظایف بین المللی خود عمل کند یاهمچنان می خواهد همان بی عملی ترامپ را تکرار کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: مجلس با دقت رفتار آمریکا و دوستان غربی او را رصد می کند و آژانس بین المللی انرژی اتمی هم باید توجه کند که یک سازمان فنی است و نباید اسیر رفتار‌های سیاسی آمریکا شود.

وی تاکید کرد: پیام جمهوری اسلامی ایران یک موضوع است و آن "عمل در برابر عمل است"و هیچ چیز دیگری هم برای ما ملاک نیست و اگر احساس کنیم هر دولت و نهاد دخیلی در برجام رفتار غیر مسئولانه ای انجام می دهد گزینه ای متناسبی روی میز داریم که در زمان خود به کار می گیریم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها