«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | شیاد انگلیسی با چندین همسر و خانواده کشف شد!

وقتی ماری تورنر تامسون با پویل جردن آشنا شد او را مرد ایده‌آل و رویاهای خود یافت و دیری نپایید که با او ازدواج کرد و از او 2 فرزند به دنیا آورد، تا اینکه بعدها خبر وحشتناکی به گوشش رسید و فهمید این مرد علاوه بر او، همزمان با چند زن دیگر هم ازدواج کرده یا نامزد بوده و با آنها هم تشکیل خانواده داده است.

دور دنیا | شیاد انگلیسی با چندین همسر و خانواده کشف شد!
کد خبر: 469125
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک مرد انگلیسی-آمریکایی که طی سال‌ها چند همسر و چندین نامزد به طور همزمان داشت و از اکثرشان دارای فرزند بود بعد از سرقت دارایی‌ آنها موفق شد فرار کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی 24 در این باره نوشت: وقتی ماری تورنر تامسون با پویل جردن آشنا شد او را مرد ایده‌آل و رویاهای خود یافت و دیری نپایید که با او ازدواج کرد و از او 2 فرزند به دنیا آورد، تا اینکه بعدها خبر وحشتناکی به گوشش رسید و فهمید این مرد علاوه بر او، همزمان با چند زن دیگر هم ازدواج کرده یا نامزد بوده و با آنها هم تشکیل خانواده داده است.

البته کار جردن صرفاً به کلاهبرداری عشقی محدود نشده بلکه صدها هزار پوند نیز از این زن کلاهبرداری کرده و بعد از گذراندن مدتی در زندان‌های اسکاتلند به ایالات متحده تبعید شده است.

تحقیقات ماری که بعد از این کلاهبرداری آغاز شد او را به یکی دیگر از قربانیان شوهرش رساند تا تحقیقات آنها مشخص کند مرد چندین زن دیگر را هم به همین ترتیب فریب داده و دارایی‌های آنها را تصاحب کرده است.

آنها در ادامه عملیات کارآگاهی خود موفق شدند اسنادی علیه جردن جمع‌آوری و او را مجدداً تسلیم پلیس کنند. تحقیقات نشان داد که جردن بعد از ریختن طرح دوستی با این زنان پول‌های آنها را تصاحب کرده و حتی وحشیانه‌ آن هم از سر تفریح این زنان را شکنجه و با آنان بدرفتاری می‌کرده است.

ماری بنا بر تجارب به‌دست‌آورده کتابی در مورد راهنمایی زنان برای مقابله با فریبکاری مردانی همچون جردن در دست چاپ دارد.

او می‌گوید در این کتاب تجربه خود را که از یک رویا بعد از آشنایی با جردن در سال 2000 در فضای مجازی آغاز و به سرعت به یک کابوس تبدیل شده است بازگو می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها