کد خبر: 469146
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۰۸:۳۲:۰۰
| |

چرا سکه دوباره گران شد؟

سکه این روزها تحت فشار شدید قیمتی قرار دارد. ریزش قابل توجه قیمت‌ طلا در بازارهای جهانی سبب شده است انتظارات کاهشی بر بازار حاکم شود این در حالی است که دیروز با رشد بهای ارز، روند بازار ایران متفاوت از بازار جهانی شد.

چرا سکه دوباره گران شد؟
کد خبر: 469146
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۰۸:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سکه این روزها تحت فشار شدید قیمتی قرار دارد.ریزش قابل توجه قیمت‌ طلا در بازارهای جهانی سبب شده است انتظارات کاهشی بر بازار حاکم شود این در حالی است که دیروز با رشد بهای ارز ، روند بازار ایران متفاوت از بازار جهانی شد.

با این حال نوسان‌گیران کمی محتاط عمل کرده و تقاضای خرید را وارد بازار نکردند.

سکه در روزهای اخیر تحت‌فشار ریزش طلای جهانی قرار گرفته است. طلا در بازارهای جهانی نه‌تنها توان عبور از سطح هزار و 750 دلاری را از خود نشان نداده که در مقاطعی به سوی سطح حمایتی هزار و 700 دلاری حرکت کرده است. به گفته تحلیلگران فنی بازار سکه تا زمانی که طلا زیر سطح هزار و 750 دلار باشد، سکه‌بازان تمایل زیادی نخواهند داشت که بی‌گدار به آب بزنند و در موقعیت خرید قرار بگیرند. در شرایطی که بازار طلا نزولی باشد، امید سکه‌بازان به بازار دلار معطوف خواهد شد. تحت‌تاثیر همین افزایش قیمت دلار بود که سکه امامی در روز چهارشنبه صعودی شد.

قیمت هر قطعه سکه دیروز 11 میلیون و 35 هزار تومان و بهای هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم 10 میلیون و 680 هزار تومان گزارش شد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها