نگرانی «پلوسی» از آشوب مجدد در کنگره/ نیروهای گارد باید بمانند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ضمن مطرح شدن تهدید جدید وقوع یک حمله دیگر اوباش به کنگره گفت سربازان گارد ملی این کشور که از ساختمان کنگره محافظت می‌کنند باید تا زمانی که به آنها احتیاج است در آنجا بمانند.

نگرانی «پلوسی» از آشوب مجدد در کنگره/ نیروهای گارد باید بمانند
کد خبر: 469491
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۲:۴۵:۲۰

اعتمادآنلاین| مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه به دنبال مطرح شدن گزارش ها درباره وجود کی تهدید علیه ساختمان کنگره زودتر به کار خود پایان داد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد، در پیش نویس گزارش مربوط به بررسی امنیتی حمله ششم ژانویه گذشته به کنگره توصیه های مختلفی در راستای تقویت سطح امنیت کنگره مطرح شده و انتظار می رود که این گزارش چند روز دیگر علنی شود.

ماموران امنیتی آمریکا بعد از آنکه عوامل اطلاعاتی از «دسیسه احتمالی» یک گروه شبه نظامی برای حمله مجدد به ساختمان کنگره آمریکا پرده برداری کردند، در حالت آماده باش بالا پیرامون این کنگره قرار گرفته اند.

دو ماه قبل حامیان ترامپ با شکستن شیشه های پنجره ها و درهای کنگره آمریکا وارد آن شده و تلاش کردند نگذارند کنگره پیروزی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در انتخابات را تایید کند.

به نظر می رسد که این تهدید جدید مربوط به تئوری توطئه راست افراطی مورد حمایت حامیان یک جنبش موسوم به کیو انان است مبنی بر اینکه ترامپ دوباره به قدرت می رسد.

حکیم جفریز، نماینده دموکرات نیویورک اظهار کرد: تروریسم داخلی غالب نخواهد شد. دموکراسی غالب خواهد شد. مایکل مک کال، از تگزاس هم اظهار کرد، قانونگذاران آمریکایی برای تهدید علیه کنگره آماده هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها