ترافیک در بزرگراه‌های پایتخت

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در3 معبر بزرگراهی پایتخت خبر داد.

ترافیک در بزرگراه‌های پایتخت
کد خبر: 469619
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای بار ترافیکی است.

وی ادامه داد: در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر نیز ترافیک صبحگاهی گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: ترافیک در شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی، سنگین اعلام شده است.

سرهنگ رنجبر خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست دارای بار ترافیکی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها