کد خبر: 469674
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دولت آلمان چند مهاجر را سال گذشته اخراج کرد؟

دولت آلمان شمار مهاجرانی را که طی سال 2020 از این کشور اخراج کرده اعلام کرد و خبر داد تعداد آنها نسبت به سال 2019 کمتر بوده است.

دولت آلمان چند مهاجر را سال گذشته اخراج کرد؟
کد خبر: 469674
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دولت آلمان شمار مهاجرانی را که طی سال 2020 از این کشور اخراج کرده اعلام کرد و خبر داد تعداد آنها نسبت به سال 2019 کمتر بوده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، وزارت کشور آلمان طی اطلاعاتی که خبرگزاری این کشور منتشر کرد شمار مهاجران اخراج‌شده در سال 2020 را اعلام و تاکید کرد این تعداد نسبت به سال قبل از آن به نصف رسیده است.

وزارت کشور آلمان در اطلاعاتی که به قوه مقننه این کشور ارائه کرده آورده است، طی سال 2020 دقیقاً 10 هزار و 800 مهاجر از کشور اخراج شدند در حالی که این رقم در سال قبل از آن 22 هزار و 97 نفر بود.

اکثر مهاجران اخراج‌شده به گرجستان و آلبانی بازگردانده شدند و به ترتیب 928 و 926 نفر از پناهجویان از آلمان به این کشورها فرستاده شدند، بعد از این کشورها نیز صربستان در رده سوم قرار گرفته است.

جالب اینجاست که فرانسه به دلیل قرار گرفتن در مسیر مهاجرت به اروپا چهارمین کشوری است که مهاجران به آن عودت داده شده‌اند چون به موجب توافقنامه دوبلین، مهاجران به کشوری در اتحادیه اروپا بازگردانده می‌شوند که از طریق آن وارد شده باشند.

این آمار نشان می‌دهد حدود 9 هزار نفر از مهاجران از مسیر هوایی، حدود 1780 نفر زمینی و 50 نفر نیز از راه دریا اخراج شده‌اند، این در حالی است که 23 درصد از اخراجی‌ها زن و 18 درصد نیز افراد زیر 18 سال بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها