کد خبر: 469691
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۱۰:۲۹:۰۰
| |

زمستان واقعی در راه مسکو

مرکز آب و هواشناسی روسیه پیش بینی کرد که «زمستان واقعی» از 9 مارس ( 19 اسفند) به مسکو می آید و تا آخر این ماه ( 11 فروردین) ادامه خواهد یافت.

زمستان واقعی در راه مسکو
کد خبر: 469691
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «رومن ویلفند» مدیر علمی مرکز آب و هواشناسی روسیه گفت: انتظار می رود در منطقه پایتخت بارش برف ادامه یابد و دما در روز به 8 تا 13 درجه زیر صفر و در شب به 19 درجه زیر صفر برسد .

مرکز هواشناسی روسیه پیش بینی کرد ورود بهار در روسیه به دلیل سرد بودن غیرطبیعی هوا در آستانه آخرین فصل زمستان بر اساس وضعیت آب و هوایی برای چند هفته به تعویق می افتد.

مدیر علمی مرکز آب و هواشناسی روسیه اظهار داشت: شروع تغییرات آب و هوایی که معمولاً در 27 مارس (7 فروردین) رخ می دهد امسال با دو هفته تاخیر به 10 روز اول آوریل (12 تا 22 فروردین) منتقل می شود.

وی همچنین گفت که زمستان امسال در روسیه طی 10 سال گذشته سردترین زمستان بوده است.

مدیر علمی مرکز آب و هواشناسی روسیه توضیح داد زمستان برای اولین بار از سال 2011 در این کشور بسیار سرد بوده است بطوریکه دمای فوریه به ویژه در قلمرو آسیایی فدراسیون روسیه پایین تر از حد متوسط ​​بود .


به گفته «رومن ویلفند» مدیر علمی مرکز آب و هواشناسی روسیه، در 13 فوریه(25 بهمن) بیشترین برف در یک روز بارید که در 142 سال گذشته بیسابقه بود.

براساس پیش بینی مرکز هواشناسی فوبوس روسیه در ماه مارس (11 اسفند 99 تا 11 فروردین 1400) بارش برف ادامه می یابد و ذوب شدن بارش برف در شهر در اواسط ماه آوریل (12 فروردین تا 10 اردیبهشت) و در جنگل های مسکو در اوایل ماه مه (اواسط اردیبهشت) اتفاق می افتد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها