مدیرعامل ایدرو در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی:

ذوب آهن اصفهان، تولید ریل از شمش تا نورد را محقق ساخته است

محسن صالحی نیا مدیرعامل ایدرو با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی گفت: تولید ریل آرزوی ایرانیان بود، آرمانی که سالیان سال مردم و مسئولین تحقق آن را خواستار بودند.

ذوب آهن اصفهان، تولید ریل از شمش تا نورد را محقق ساخته است
کد خبر: 469710
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۱۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن صالحی نیا مدیرعامل ایدرو با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی به خبرنگار ما گفت: تولید ریل آرزوی ایرانیان بود، آرمانی که سالیان سال مردم و مسئولین تحقق آن را خواستار بودند .

وی افزود: ذوب آهن اصفهان توانست بر این آرزو و خواسته جامه عمل بپوشاند و خودکفایی در تولید این محصول دارای ارزش افزوده بالا را به ایرانیان هدیه کرد.

صالحی نیا اظهار داشت: وزارت راه و همچنین معاونت ساخت داخل وزارت صمت، پشتیبانی بسیار خوبی از تولید ریل ذوب آهن کرد و همچنان نیز حمایت ها از تولید این محصول ادامه دارد.

مدیرعامل ایدرو تصریح کرد: در گذشته شمش برای تولید ریل وارد می شد، اما امروز ذوب آهن اصفهان از تولید شمش تا نورد را در کارخانه محقق ساخته است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سنگ معدن در گذشته در اختیار ذوب آهن بود و زنجیره کامل را در اختیار داشت اما متاسفانه این زنجیره گسسته شد و حال ذوب آهن نمی تواند با ظرفیت کامل به تولید بپردازد.

صالحی نیا بیان کرد : تولید پایدار مواد اولیه برای این صنعت مادر باید با جدیت دنبال شود و با رویکرد جدید وزارتخانه برنامه های خوبی را شاهد خواهیم بود .

شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی (صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته(سیزدهم اسفندماه با حضور سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران،محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و جمعی از مسئولین کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد و تا شانزدهم اسفندماه با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه بازدید متخصصین دایر خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها