«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

راز کیفی که همیشه همراه پاپ است چیست؟+ عکس

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، هنگام سوار شدن به هواپیمای حاملش به بغداد یک کیف مشکی‌رنگ به همراه خود داشت، امری که باعث شد پرسش‌هایی در رابطه با اهمیت این کیف و محتویات آن مطرح شود.

راز کیفی که همیشه همراه پاپ است چیست؟+ عکس
کد خبر: 469718
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، هنگام سوار شدن به هواپیمای حاملش به بغداد یک کیف مشکی‌رنگ به همراه خود داشت، امری که باعث شد پرسش‌هایی در رابطه با اهمیت این کیف و محتویات آن مطرح شود.

به گزارش اعتمادآنلاین ، همزمان با حضور رهبر کاتولیک‌های جهان در عراق، رسانه‌های عربی چرایی وجود این کیف به همراه پاپ و این سوال که چرا به طور مثال یکی از دستیارانش آن را با خود حمل نمی کند و اینکه چرا این کیف همواره همراه اوست را مطرح و تلاش کردند تا به آن پاسخ دهند.

با این حال گفته می‌شود پاپ در اولین سفر خود در سال 2013 که بعد از رسیدن به مقام رهبری کاتولیک‌های جهان به برزیل داشت به خبرنگارانی که او را در هواپیما همراهی می‌کردند در این رابطه توضیح داده و در جمع آنها گفته بود: این یک کیف معمولی است که چند کتاب، برنامه‌های کاری و تیغ ریش‌تراشی‌ام درون آن قرار داده شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم پیش از این در رابطه با این کیف به نقل از پاپ نوشته بود: مطمئن باشید دکمه بمب هسته‌ای در داخل آن نیست.

به نوشته این خبرگزاری، او تنها پاپی است که کیف دستی خود را شخصاً حمل می‌کند. این کیف که به‌رغم تمامی پروتکل‌های موجود و حضور چندین دستیار از پاپ جدا نمی‌شود یک کیف چرمی قدیمی است که حتی می‌توان آنها را کهنه هم توصیف کرد.

سفر پاپ به عراق سی و سومین سفر او به خارج از ایتالیا و ششمین سفرش به یک کشور عربی بعد از سفر به کشورهای اردن، فلسطین، مصر، مغرب و امارات متحده عربی محسوب می‌شود.

کیف 1

کیف 2

کیف 3

کیف 4

کیف 5

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها