کد خبر: 469938
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۰۹:۱۳:۰۰
| |

قاسمی‌نژاد در تیررس فرهاد مجیدی و استقلال

امین قاسمی‌نژاد در ابتدا زیر ذره‌بین یحیی گل‌محمدی بود و او خیلی دوست داشت قاسمی‌نژاد را به پرسپولیس ببرد، اما با مخالفت شهرخودرو مواجه شد. در‌ادامه باشگاه‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان هم برای جذب این بازیکن رایزنی‌هایی کردند که طی روزهای آینده به‌طور قطع یکی از بمب‌های بازار نقل وانتقالات لیگ برتر خواهد بود.

قاسمی‌نژاد در تیررس فرهاد مجیدی و استقلال
کد خبر: 469938
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۰۹:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کشمکش برسر رفتن ستاره این روزهای شهرخودرو که خواهان زیادی هم دارد، هنوز ادامه دارد. هرچند‌ در ابتدا مدیران باشگاه با انتقال امین قاسمی‌نژاد مخالف بودند و خیلی قاطع با فروش او مخالفت می‌کردند‌؛ چرا‌که وی جزو معدود بازیکنان تاثیرگذار در لیست مهدی رحمتی است و تاکنون گل‌های 6 امتیازی زیادی به ثمر رسانده‌، اما چند روزی است که کادر فنی چرخش چند درجه‌ای داشته و راضی شده که در ازای رضایت‌نامه، چند میلیارد پول از تیم‌های خواهان قاسمی‌نژاد دریافت کنند تا بتوانند بخشی از مشکلات تیم را حل کنند.

به گزارش روزنامه خراسان، قاسمی‌نژاد در ابتدا زیر ذره‌بین یحیی گل‌محمدی بود و او خیلی دوست داشت قاسمی‌نژاد را به پرسپولیس ببرد، اما با مخالفت شهرخودرو مواجه شد. در‌ادامه باشگاه‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان هم برای جذب این بازیکن رایزنی‌هایی کردند که طی روزهای آینده به‌طور قطع یکی از بمب‌های بازار نقل وانتقالات لیگ برتر خواهد بود.

ستاره‌ای که دیر ظهور کرد

امین قاسمی‌نژاد متولد اول آذر 1365 در شهر بابل است که با قامت 184 سانتی‌متری در پست مهاجم کاذب و وینگر بازی می‌کند. او سابقه بازی در تیم‌های گیتی‌پسند، ماشین‌سازی و شهرخودرو را در کارنامه خود دارد و مثل رضا عنایتی دیر فوتبال را شروع کرده و حالا در سن 34 سالگی در اوج قرار گرفته است. قاسمی‌نژاد در 11 مسابقه 8 گل و 2 پاس‌ گل ثبت کرده و 4 بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده‌ و در جدول گلزنان لیگ برتر در جایگاه سوم قرار دارد.

بر‌اساس آمار اعلام شده، او به طور میانگین 3٫2 شوت، 1٫1 پاس کلیدی، 1٫4 عملکرد دفاعی، 5٫4 نبرد پیروز،‌40 لمس توپ، 1٫9 نبردهوایی موفق و 73 درصد دقت پاس را ثبت کرده و با نمره 7٫46 دومین بازیکن برتر لیگ است. امین قاسمی‌نژاد تا پایان هفته شانزدهم لیگ بیستم توانسته 8 گل برای تیمش به ثمر برساند و در‌مجموع 4 فصل موفق را در شهر خودرو سپری کرده و به دنبال یک انتقال بزرگ در دوران فوتبالی خود است. البته قاسمی‌نژاد دیروز در ترکیب شهرخودرو مقابل پیکان در ترکیب اصلی قرار نداشت و با نظر رحمتی در لیست ذخیره‌ها جای گرفته بود که جای سوال داشت.

پیشنهاد میلیاردی در 34 سالگی

مهاجم مازنی شهرخودرو خیلی دیر به فوتبال ایران معرفی شد، اما‌ حالا آن‌‌قدر در لیگ خوب ‌ظاهر شده که باز‌هم مورد‌‌توجه بهترین تیم‌های فوتبال ایران قرار‌ گرفته است. اولین بارقه‌های درخشش یک ستاره در وجود امین قاسمی‌‌نژاد سال 94 در تیم ماشین‌‌سازی و در لیگ دسته‌ یک بود. قاسمی‌نژاد با گلزنی‌هایش موجب صعود سبزپوشان تبریزی به لیگ‌برتر فوتبال کشور شد. اولین بار درخشش این ستاره در 29 ‌سالگی بود. اما این پایان راه نبود و او توانست در سن بالا به ستاره بی‌بدیلی در لیگ ایران تبدیل شود و در لباس شهرخودرو بدرخشد و حالا در سن 34 سالگی پیشنهادهای میلیاردی از تیم‌های بزرگ دارد.

مشتریانی چون استقلال، تراکتور، گل‌گهر و حتی مس رفسنجان به دنبال جذب او هستند و با توجه به شرایط نامناسب شهر خودرو، بعید به نظر می‌رسد که قاسمی‌نژاد بخواهد در نیم ‎فصل دوم کارش را در مشهد دنبال کند. او که در هفته‌های گذشته مذاکراتی با مدیران باشگاه‌های خواهان خود داشته، هنوز تصمیم قطعی برای آینده‌اش نگرفته، اما احتمال ادامه همکاری‌اش با شهرخودرو زیاد بالا نیست. با جدایی اکبر صادقی، قاسمی‌نژاد کاپیتان اول عنابی‌پوشان هم به‌شمار می‌رود که حالا او هم در مسیر جدایی قرار گرفته است.

مذاکره با استقلال

‌رقابت اصلی برای جذب قاسمی‌نژاد در‌حال حاضر میان 2 باشگاه استقلال و گل‌گهر است که هم مجیدی و هم قلعه‌نویی از مدیران باشگاه خود خواسته‌اند تا شرایط حضور این مهاجم بابلی را فراهم آورند و باید دید در میان این 2 باشگاه آبی‌پوش کدام‌یک می‌توانند سرانجام این انتقال بزرگ را به نام خود تمام کنند، هرچند مدیرعامل شهر‌خودرو مخالفت این باشگاه با جدایی قاسمی‌نژاد را مطرح کرده اما بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ بدهد و او را باید یکی دیگر از جدا‌شدگان شهر‌خودرو در بازار زمستانی بدانیم.

البته امین قاسمی‌نژاد روز چهارشنبه برای مذاکره با استقلال به تهران رفته بود و هماهنگی‌هایی هم انجام شده است‌. طبق شنیده‌ها، مذاکرات استقلال و قاسمی‌نژاد به توافق نهایی نزدیک شده و قرار است از روز یک‌شنبه مرحله نهایی آن صورت گیرد. با‌ توجه به صحبت‌های انجام شده، قاسمی‌نژاد می‌‌تواند کاربردی‌ترین خرید فصل استقلال باشد؛ چرا‌که وضعیت خط میانی استقلال در نیم‌فصل اول راضی‌کننده نبود و او می‌تواند با بازی‌خوانی و جاگیری‌های زیرکانه‌اش در زمین، مشکل استقلال در بحث هجومی را حل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها