کد خبر: 469939
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۰۹:۱۶:۰۰
| |

خوردبین: قهرمانی دور از دسترس پرسپولیس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی پنجم لیگ، دور از دسترس سرخپوشان نیست، اما توقع از پرسپولیس نباید زیاد باشد.

خوردبین: قهرمانی دور از دسترس پرسپولیس نیست
کد خبر: 469939
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۰۹:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی پنجم لیگ، دور از دسترس سرخپوشان نیست، اما توقع از پرسپولیس نباید زیاد باشد.

به گزارش ایرنا، «محمود خوردبین» در مورد بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی داشت. صنعت نفت جزو تیم های خوب این فصل بوده و بردنش سخت است اما تساوی هم نمی تواند نتیجه ضعیفی باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس روی نوار برد بود و امیدوارم از این شرایط خارج نشود. البته نباید توقع از پرسپولیس زیاد باشد و به نوعی توقع بالا برود، چون این موضوع به ضرر تیم خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب پرسپولیس شدند. مهدی ترابی بازیکنی است که می‌تواند بار زیادی را از روی دوش پرسپولیس بردارد. می‌گوند کار شهریار مغانلو و فرجی هم تمام شده که به نظرم خیلی خوب است.

خوردبین افزود: در مجموع با توجه به شرایطی که وجود دارد، قهرمانی پنجم پیاپی پرسپولیس اصلا دور از دسترس نیست. فقط همه باید دست به دست هم بدهیم تا این اتفاق رخ دهد. پرسپولیس ظرفیت فراوانی دارد و باید از آن استفاده کند.

وی در مورد عملکرد «یحیی گل‌محمدی» خاطرنشان کرد: کار یحیی بی نظیر بوده. او ثابت کرد که می شود به مربی ایرانی اعتماد کرد و نتیجه گرفت. به نوعی کاری که یحیی در پرسپولیس کرد به نفع تمام مربیان ایرانی بود. یحیی تضمین کننده حضور مربیان ایرانی در تیم های بزرگ بود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: ما در ایران یا باید از مربیان خارجی درجه یک مثل برانکو استفاده کنیم یا اینکه به مربیانی ایرانی مثل یحیی اعتماد کنیم.

پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر و در دیداری خارج از خانه در آبادان برابر صنعت نفت با تساوی بدون گل متوقف شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها