کد خبر: 469957
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۰۹:۴۳:۰۰
| |

سفر نوروزی به گیلان ممنوع شد

جانشین رئیس ستاد کرونا گیلان از ممنوعیت سفر نوروزی در شهر‌های قرمز و نارنجی استان خبر داد و گفت: سفر به شهر‌های سفید، آبی و زرد تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است.

سفر نوروزی به گیلان ممنوع شد
کد خبر: 469957
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| جانشین رئیس ستاد کرونا گیلان از ممنوعیت سفر نوروزی در شهرهای قرمز و نارنجی استان خبر داد و گفت: سفر به شهرهای سفید، آبی و زرد تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن است.

به گزارش فارس، محمود قاسم نژاد شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا در کشور و بروز جهش در این ویروس، اظهار کرد: این ویروس در همه استان‌های کشور تقریباً جهش‌هایی را به خود دیده است.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تعطیلات پیشرو تأکید کرد و افزود: باید رفت‌وآمدهای مرسوم در مردم در ایام نوروز کنار گذاشته شود و در صورت برگزاری دورهمی‌ها رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و همچنین شستن مرتب دست‌ها در دستور کار مردم باشد.

جانشین رئیس ستاد کرونا استان گیلان بر لزوم پرهیز از سفر رفتن تأکید کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال همچون سال گذشته سفر نمی‌رویم و گردشگران و مسافران نیز باید بدانند سفر به استان باید به بعد کرونا موکول شود.

قاسم نژاد با اشاره به مصوبه ستاد کرونا در خصوص سفره‌ای نوروزی امسال بیان کرد: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در استان ممنوع است.

وی با تأکید بر برخورد قاطع باکسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: سفر به شهرهای سفید، آبی و زرد در نوروز امسال تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها