کد خبر: 470048
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۲:۱۱:۰۰
| |

پیروز حناچی، شهردار تهران:

تورم و کرونا سبب عدم تحقق درآمدهای شهرداری

شهردار تهران با اشاره به اینکه تورم و کرونا دو عامل اصلی در عدم تحقق درآمدهای شهرداری بوده است،‌گفت: علیرغم این محدودیت‌ها خدمت‌رسانی به صورت مناسب به شهروندان انجام گرفته است.

تورم و کرونا سبب عدم تحقق درآمدهای شهرداری
کد خبر: 470048
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۲:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر بررسی شد و علاوه بر پیروز حناچی شهردار تهران اعضای شورای شهر نیز نظرات‌شان را در این زمینه مطرح کردند.

به گزارش فارس، حناچی شهردار پایتخت درباره ارائه دو فوریت بررسی این لایحه اظهار داشت: بسیاری از درآمدهای شهرداری تهران به دلیل تورم و تنگناهای اقتصادی ناشی از کرونا و تحریم محقق نشد و در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها با چالش همراه هستیم.

وی با بیان اینکه علیرغم بروز این مشکلات شهرداری خدمت‌رسانی به شهروندان را به صورت مناسب انجام داده است گفت:‌این اصلاحیه در راستای ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر در بودجه است.

شهردار تصریح کرد:‌اصلاحات مورد نظر شامل هزینه، تملک دارایی‌ها و تملکات مالی است و بخشی از لایحه نیز مربوط به اصلاح طبقه‌بندی و برخی از عناوین بودجه سال جاری بوده که فاقد آثار مالی بودجه مصوب سال 99 است.

وی اعلام کرد: وعده دادیم تا اواخر اسفند رونمایی از یک رام قطار ملی انجام گیرد که اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته و این قطار با 80 درصد ساخت داخل و استانداردهای بالا رونمایی خواهد شد.

اعضای شورای شهر در مورد دو فوریت اصلاحیه بودجه سال 99 مباحثی را مطرح کردند و پینشهاد دادند این دو فوریت به یک فوریت تبدیل شود که با 18 رأی موافق یک فوریت اصلاحیه لایحه مربوطه به تصویب رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها