حاشیه تمرین پرسپولیس؛ کُری‌خوانی سرخپوشان

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت از آبادان در دو گروه پیگیری شد.

حاشیه تمرین پرسپولیس؛ کُری‌خوانی سرخپوشان
کد خبر: 470065
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سرخپوشان که شب گذشته و پس از دیدار برابر صنعت نفت، از آبادان به تهران بازگشتند، امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

به گزارش فارس، پیش از آغاز تمرین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. سپس تمرین در دو گروه در دستور کار قرار گرفت.

بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته برابر صنعت نفت، زیر نظر مربی بدنساز تیم به انجام کارهای کششی و ریکاوری پرداختند که این برنامه حدود 30 دقیقه به طول انجامید و پس از آن راهی رختکن شدند.

سایر بازیکنان نیز زیر نظر کادر فنی بخش‌های مختلف تمرین را با روحیه بالا در برنامه داشتند. استارت‌های سرعتی، پاسکاری‌های تحت فشار و مینی فوتبال به مورد اجرا گذاشته شد.

کلیه بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند و بدون مشکل، در تمام مراحل تمرین شرکت کردند.

در بخش مینی فوتبال هم بازی بین دو تیم سبز و زرد خیلی جذاب دنبال شد و بازیکنان با کری خوانی، فضای تمرین را شاداب کرده و باعث شده بودند این بازی با هیجان بالایی انجام شود و البته فشار زیادی را متحمل شدند.

تمرین این گروه حدود 70 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل فشار تمرینات و مسابقات، امروز پس از ریکاوری و تمرین اعلام کرد؛ سرخپوشان فردا دوشنبه استراحت خواهند داشت و تمرینات برای بازی برابر مس نوین در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از روز سه‌شنبه هفته جاری پیگیری خواهد شد.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز جمعه 22 اسفند ماه از ساعت 15 در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به مصاف تیم مس نوین خواهد رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها