تشدید برخورد با گروه‌های غیرمجاز کوهنوردی در گیلان

روزبه آلیانی، رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه در هفته‌های اخیر شاهد افزایش فعالیت گروه‌های کوهنوردی و تبلیغات غیرمجاز آنان برای جذب گردشگر هستیم، گفت: گروه‌های کوهنوردی مجوز برگزاری تور‌های گردشگری را ندارند.

تشدید برخورد با گروه‌های غیرمجاز کوهنوردی در گیلان
کد خبر: 470127
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۵:۵۴:۵۱

اعتمادآنلاین| روزبه آلیانی، رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه در هفته‌های اخیر شاهد افزایش فعالیت گروه‌های کوهنوردی و تبلیغات غیرمجاز آنان برای جذب گردشگر هستیم، گفت: گروه‌های کوهنوردی مجوز برگزاری تور‌های گردشگری را ندارند.

او با بیان اینکه این گروه‌های کوهنوردی غیرمجاز به تنها چیزی که توجه نمی‌کنند، سلامت هموطنان است، از علاقه‌مندان به سفر درخواست کرد: فریب گروه‌های سودجو که بدون هیچ ضابطه‌ای اقدام به اجرای برنامه‌های گردشگری می‌کنند را نخورند.

رئیس دفتر بررسی گردشگری گیلان اظهار داشت: مطابق با آیین نامه هیئت وزیران و بند 7 قانون صنعت گردشگری هرگونه فعالیت گردشگری منوط به أخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

آلیانی تصریح کرد: به منظور پیشگیری و مهار کرونا بر شدت برخورد با گروه‌های غیرمجاز کوهنوردی و گردشگری در استان گیلان افزوده خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها