رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن:

تخصیص سهمیه ورق موردنیاز خودروسازان تا پایان فروردین 1400تمدید شد

رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن (ایدرو) در نامه‌ای خطاب به مدیران دو خودروساز بزرگ کشور، از تمدید تخصیص سهمیه ورق موردنیاز آن‌ها، یک دوره و تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد و آن‌ها را ملزم به دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب کرد.

تخصیص سهمیه ورق موردنیاز خودروسازان تا پایان فروردین 1400تمدید شد
کد خبر: 470172
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۰۸:۱۴:۱۱

اعتمادآنلاین| براین اساس، پس از این مدت (پایان فروردین 1400) تمام خودروسازان و قطعه‌سازان موظف هستند برای تامین ورق مورد نیاز خود از طریق دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، بازگشت به نامه شماره 99/472206 تاریخ ششم اسفند 6 اسفند 1399:در رابطه با اخذ سهمیه و خرید ورق مصرفی خودروسازان (ورق‌های سرد، گرم و گالوانیزه) از طریق بورس و با توجه به نامه شماره 60/298671 تاریخ 6 اسفند 1399 معاون امور صنایع در رابطه با موضوع فوق‌الذکر و باتوجه به موارد مطرح شده در جلسه 13 اسفند 1399 که با حضور اردشیر سعدمحمدی(سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی) برگزار شد، مقرر گردید مهلت زمانی تخصیص ورق مورد نیاز خودروسازان به صورت عرضه اختصاصی متناسب با سهمیه مورد نیاز آن‌ها، برای فروردین ماه سال آینده، یک دوره (تا پایان فروردین ماه) تمدید شود.

همانطور که اشاره شد، پس از آن خودروسازان و قطعه‌سازان موظف به ثبت درخواست خود برای ورق مورد نیاز از طریق دریافت کد بورسی و سامانه بهین‌یاب هستند؛ لذا ضروری است، اقدامات لازم در این زمینه معمول گردد.

این نامه توسط محسن صالحی‌نیا - رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) - خطاب به فرشاد مقیمی و سید جواد سلیمانی مدیران خودروسازی‌های ایران‌خودرو و سایپا نوشته و ارسال شده است.

ضمن اینکه رونوشت نامه برای سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت (اردشیر سعدمحمدی) و معاون امور صنایع وزارت صمت (مهدی صتدقی‌نیارکی) و همچنین دبیر انجمن خودروسازان (احمد نعمت‌بخش)، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو (مازیار بیگلو) و دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور (آرش محبی‌نژاد) جهت آگاهی و صدور اقدام مشابه، ارسال شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها