کد خبر: 470190
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۰۸:۴۵:۱۲
| |

آذر منصوری: روسای ارکان «جبههٔ اصلاحات ایران» معرفی شدند

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران اعلام کرد: از روز یکشنبه پنجمین جلسه این جبهه برگزار شد و روسای کمیته‌های جبههٔ اصلاحات ایران با رای اعضای کمیته‌ها انتخاب و به مجمع عمومی معرفی شده است.

آذر منصوری: روسای ارکان «جبههٔ اصلاحات ایران» معرفی شدند
کد خبر: 470190
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۰۸:۴۵:۱۲

اعتمادآنلاین| آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران درباره سازوکار نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان توضیحاتی ارائه کرد و نام روسای کمیته‌های جبهه اصلاحات ایران را منتشر کرد.

به گزارش کانال جبهه اصلاحات ایران، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران اعلام کرد: از روز یکشنبه پنجمین جلسه این جبهه برگزار شد و روسای کمیته‌های جبههٔ اصلاحات ایران با رای اعضای کمیته‌ها انتخاب و به مجمع عمومی معرفی شده است.

بر این اساس به ترتیب آقایان:

-ابراهیم اصغرزاده به عنوان رئیس کمیته سیاسی
-الیاس حضرتی رئیس کمیتهٔ رسانه
- علیرضا علوی‌تبار رئیس کمیتهٔ راهبردها و برنامه‌ریزی
-جواد امام رئیس کمیتهٔ استان‌ها و
-محمود صادقی به عنوان رئیس کمیته پایش و داوری انتخاب شدند

منصوری در ادامه تاکید کرد: راه‌اندازی رسانه‌های مختص به این جبهه با هدف انعکاس اخبار و مصوبات و مواضع سخنگو نیز مطرح و به تصویب رسید.

او افزود: همچنین مقرر شد با توجه به مفاد آیین‌نامهٔ مصوب مجمع عمومی اصلاح‌طلبان، استان‌ها نیز در این زمینه ضمن ارزیابی شرایط و اقتضائات هر استان در شناسایی افراد واجد صلاحیت برای ثبت نام در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها فعال باشند و مقدمات و تمهیدات لازم را در این ارتباط در نظر بگیرند.

منصوری تاکید کرد: در این جلسه همچنین مصوب شد جبههٔ اصلاحات ایران طی فراخوانی از افراد واجد صلاحیت دعوت کند تا برای انتخابات شوراها ثبت نام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها