کد خبر: 470337
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

پنجره استقلال هم باز می‌شود

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در حالی که هنوز پول شاکیان خود را نداده باز شد.

پنجره استقلال هم باز می‌شود
کد خبر: 470337
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پنجره‌های پرسپولیس در حالی باز شد که این باشگاه سه ماه مهلت گرفت تا رضایت شاکیان داخلی خود را جلب کند. در واقع آنها تا امروز پولی به شاکیان نداده‌اند اما از سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت مهلت گرفتند تا این کار را انجام بدهند. این مسئله اعتراضات زیادی را در پی داشته است و باید گفت حالا دیگر فدراسیونی‌ها نمی‌توانند کاری را که برای پرسپولیس کردند، برای دیگران نکنند.

به گزارش خبرورزشی، در همین راستا شنیدیم به‌زودی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم با مهلت گرفتن از سازمان لیگ باز خواهد شد. در واقع استقلال هم می‌تواند مثل پرسپولیس سه ماه از سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت مهلت بگیرد و به هر نحو ممکن رضایت شاکیان داخلی خود را جلب کند و یا پول آنها را بدهد. البته استقلال باید قبل از آن 140 هزار دلار هم بودوروف بلغاری که توسط فرهاد مجیدی جذب شده بود، پرداخت کند و پس از آن به فکر جلب رضایت شاکیان داخلی باشد.

معمولاً در موارد اینچنینی باشگاه‌ها درصدی از پول شاکیان خود را می‌دهند و به نوعی رضایت آنها را جلب می‌کنند. مثلاً در یک مورد خاص یکی از باشگاه‌های لیگ برتری فقط 300 میلیون تومان از طلب 800 میلیونی یکی از بازیکنانش را داد و رضایت او را گرفت البته از تعداد دقیق شاکیان داخلی استقلال و پرسپولیس هیچ اطلاع کاملی در دست نیست.

در خبرها آمده بود که پرسپولیس حدود 30 میلیارد تومان به طلبکاران داخلی خود بدهکار است که البته یکی از نزدیکان این باشگاه چنین عددی را تایید نکرد. در استقلال که اصلاً تعداد شاکیان هم مشخص نیست فقط یکی از مسئولان این باشگاه به خبرورزشی گفت: «ما سعی می کنیم به مرور زمان و با اولویت‌بندی پول تمام طلبکاران را بدهیم. البته همانطور که می‌دانید همه این پرونده‌های مالی مربوط به دوران گذشته است و به چند ماه اخیر ربطی ندارد.»

نکته اینجاست که حالا دیگر هیچ تیمی غصه پنجره‌های بسته خود را نمی‌خورد کاری که سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت درست یا غلط با پرسپولیس کردند، فتح بابی می‌شود برای اینکه به سایر تیم‌ها هم مهلت بدهند و حالا طلبکاران باید دنبال پول خود بدوند. اگر آنها دیروز در مستطیل سبز برای تیم‌های لیگ برتری می‌دویدند، حالا باید در راهروهای باشگاه و راهروهای فدراسیون فوتبال دنبال پول خود بدوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها