طلسم فیلم‌های اکران نوروز باز هم نشکست!

با وجود اعلام قبلی برای تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروز در جلسه 18 اسفند شورای صنفی نمایش، تصمیم‌گیری درباره این موضوع به هفته آینده موکول شده است.

طلسم فیلم‌های اکران نوروز باز هم نشکست!
کد خبر: 470411
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۵:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی شایسته - دبیر شورای صنفی نمایش - درباره مصوبات جلسه دوشنبه، 18 اسفند این شورا که در ادامه جلسه روز گذشته برگزار شد، گفت: قرار بود امروز فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شوند ولی تعدادی تهیه کننده و پخش کننده از شورا مهلت خواستند تا برای پروانه نمایش فیلم‌های خود اقدام کنند و به همین دلیل شورا یک هفته دیگر به فیلم‌ها مهلت داد.

او افزود: ما هفته آینده مصوبات شورا را اعلام می‌کنیم و در نظر داریم که به جز سه فیلم، یک فیلم کودک هم در نوروز اکران کنیم و این یکی از مسائلی بود که در جلسه امروز مطرح و درباره آن بحث شد.

شایسته همچنین درباره آیین نامه شورای صنفی نمایش و قیمت جدید بلیت سینما گفت: این آیین نامه به امضای نمایندگان تهیه‌کننده، پخش‌کننده، سینمادار و کارگردان شورا رسید و پس از تایید و امضای نهایی توسط رئیس سازمان سینمایی منتشر خواهد شد. درباره قیمت بلیت هم پیشنهادهایی را برای آقای انتظامی ارسال کرده‌ایم که در صورت تایید اعلام خواهد شد.

روز گذشته از فیلم‌های «خورشید» و «خون شد» به عنوان فیلم‌هایی که برای اکران نوروز در شورا مورد موافقت بوده‌اند، یاد شده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها