کد خبر: 470634
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۵:۵۲
| |

شکوری پنجره پرسپولیس را باز کرد؟

همان طور که می دانید مجوز بازی مهدی ترابی صادر نشد تا او نتواند برابر صنعت نفت آبادان بازی کند. این اتفاق اعتراض شدید پرسپولیسی ها را به دنبال داشت تا خیلی زود پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم باز شود.

شکوری پنجره پرسپولیس را باز کرد؟
کد خبر: 470634
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۵:۵۲

اعتمادآنلاین| همان طور که می دانید مجوز بازی مهدی ترابی صادر نشد تا او نتواند برابر صنعت نفت آبادان بازی کند. این اتفاق اعتراض شدید پرسپولیسی ها را به دنبال داشت تا خیلی زود پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم باز شود. در ادامه اعتراضات سایرین به خاطر باز شدن پنجره پرسپولیس بالا گرفت.موضوع مربوط به شکایت برخی بازیکنان اسبق این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت باعث شد تا آنها با چالش بزرگی مواجه شوند و همان طور که اشاره شد برابر نفت آبادان نیز نتوانند از مهدی ترابی سود ببرند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از این بازی اما با حضور ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی در فدراسیون فوتبال و جلساتی که برگزار کردند، با ارائه تعهداتی موفق شدند پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند و اکنون قادر به سود بردن از مهدی ترابی و شهریار مغانلو به عنوان خریدهای جدید خود در ادامه مسیر خواهند بود.

نکته جالب توجه در باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، رایزنی‌های ابراهیم شکوری سخنگو و معاون اجرایی این باشگاه است که سابقه شش ماهه حضور در پست سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را دارد. شکوری به خوبی توانست از این تجربه هر چند کوتاه مدت در این پست برای دستیابی به راهکاری برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی دست یابد.

شکوری با ارائه مستنداتی در خصوص اینکه رای از سوی ای اف سی به باشگاه و فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت سرخ‌ها صادر نشده و همچنین ایجاد تعامل با بازیکنان مطالبه‌گر، در نهایت سهم خود را در پایان دادن به این چالش را ایفا کرد تا سرخ‌ها با تقویت خود در نقل و انتقالات زمستانی مهیای ادامه بازی‌ها شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها