کد خبر: 470806
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۲:۲۰:۵۸
| |

محمدحسین فرح‌بخش:

قیمت بلیت سینماها حداقل باید 40 هزار تومان باشد

محمدحسین فرح‌بخش با اشاره به اینکه قطعاً باید بلیت سینماها در سال آینده افزایش قیمت داشته باشد تأکید کرد که قیمت بلیت سینماها باید حداقل 40 هزار تومان باشد.

قیمت بلیت سینماها حداقل باید 40 هزار تومان باشد
کد خبر: 470806
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۲:۲۰:۵۸

اعتمادآنلاین| محمدحسین فرح‌بخش تهیه‌کننده و کارگردان سینما، اظهار داشت: قیمت بلیت سینماها در سال جدید باید افزایش پیدا کند و مبالغی چون 30 هزار تومان بسیار کمتر از آن است که بتواند سینماها و صاحبان آثار به صرفه باشد، در حال حاضر بلیت در اکران آنلاین به همین قیمت فروش می‌رود و قطعاً با این قیمت هزینه سینماها و مخارج فیلم‌هایی که اکران شده‌اند فراهم نمی‌شود.

فرح‌بخش تأکید کرد: قطعاً افزایش قیمت باید در حدی باشد که برای سینماداران و صاحبان آثار حداقل درآمدی در پی داشته باشد و حداقل قیمت بلیت سینماها باید در سال آینده 40 هزار تومان باشد که البته همین رقم هم نمی‌تواند چندان مقرون به صرفه باشد.

او افزود: تا زمانی که شیوع ویروس کرونا ادامه دارد هیچ چشم‌اندازی را نمی‌توان برای سینمای ایران متصور شد و برای اینکه بتوانیم تحلیل و بررسی درباره آینده سینمای ایران داشته باشیم باید صبر کنیم تا کرونا به پایان برسد و به یک وضعیت ثابت برسیم.

این تهیه‌کننده در پایان اظهار داشت: قطعاً امسال اکران نوروزی موفقی خواهیم داشت و فیلم‌هایی که اکران می‌شوند می‌توانند در گیشه موفق باشند.

وضعیت سینماها در حال حاضر نسبت به چند ماه پیش بسیار بهتر شده و کم‌کم مردم با پذیرش وضعیتی که به وجود آمده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دیدن فیلم‌ها به سینما می‌روند. قطعاً آثار طنز و آثاری که بتوانند نظر مردم را به خود جلب کند و با مردم ارتباط برقرار کنند آثار مناسب‌تری برای اکران نوروز خواهند بود.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها