رضا کیانیان مجری اختتامیه «هنر زنده است» شد

«رضا کیانیان» عضو شورای سیاستگذاری جشنواره «هنر زنده است» عصر فردا اجرای مراسم پایانی این جشنواره را برعهده خواهد داشت.

رضا کیانیان مجری اختتامیه «هنر زنده است» شد
کد خبر: 470820
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۲:۵۳:۵۱

اعتمادآنلاین| عصر پنج‌شنبه 21 اسفند 99 مراسم پایانی نخستین جشنواره «هنر زنده است» با اجرای «رضا کیانیان» و اهدای جوایز برگزیدگان چهار بخش برگزار خواهد شد.

علاوه بر «کیانیان» که از اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره به شمار می‌رود، برای نخستین بار، اعضای شورای سیاستگذاری و برگزاری جشنواره که از هنرمندان شناخته‌شده رشته‌های مختلف هستند، در طراحی، شکل‌گیری و اجرای این مراسم نقش فعال دارند.

در مراسم پایانی جشنواره «هنر زنده است»، از آثار موسیقایی «فردین خلعتبری» دیگر عضو شورای سیاستگذاری و دبیر بخش موسیقی جشنواره استفاده خواهد شد و «کیانوش غریب‌پور» عضو دیگر این شورا، کارگردانی مراسم را برعهده خواهد داشت.

این مراسم از ساعت 15 روز پنج‌شنبه 21 اسفند 99 با حضور دبیران 4 بخش جشنواره در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار خواهد شد و طی آن، برگزیدگان بخش‌های تئاتر، موسیقی، دیجیتال‌آرت و فیلم معرفی و نشان جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

پخش پیام «علی نصیریان» رئیس هیأت داوران و سایر داوران جشنواره «هنر زنده است» و «پیروز حناچی» شهردار تهران از دیگر بخش‌های این مراسم 90 دقیقه‌ای است که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهار نقطه از پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می‌شود.

حضور در این مراسم به همین علت، به شکل محدود و مختص به برگزیدگان خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه رسمی جشنواره «هنر زنده است» در اینستاگرام، سایت‌تیوال و یوتیوب به دو زبان فارسی و انگلیسی مراسم اختتامیه را مشاهده کنند.

در این مراسم نزدیک به 50 نفر در بخش‌های مختلف جایزه خواهند گرفت و جوایز نقدی از پنج میلیون تومان تا 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده که در همان روز اختتامیه به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت، ضمن آن که از آنجا که برخی از شرکت‌کنندگان در شهرستان هستند و احتمال دارد به دلیل شرایط کرونایی در سالن مراسم حاضر نباشند، جوایز آن‌ها برایشان ارسال خواهد شد.

مقدمات برپایی جشنواره «هنر زنده است» از اسفند 98 شکل گرفت و امروز تبدیل به یک نهاد مدنی فرهنگی شده است که دارای هیئت موسس، شورای سیاستگذاری، هیئت داوران و دبیران بخش‌های مختلف است و به عنوان یک رویداد بخش خصوصی مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آستانه پایان اولین دوره برگزاری قرار دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها