کد خبر: 470889
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۷:۵۸:۰۰
| |

اف‌ای‌تی‌اف دشمن نظام است / دخل و خرج ما چه ربطی به خارجی‌ها دارد؟

دشمن از این طریق دخل و خرج ما را متوجه می شود؛ شفافیت دخل و خرج کشور ما چه ربطی به این دشمنان فضول دارد؟

اف‌ای‌تی‌اف دشمن نظام است / دخل و خرج ما چه ربطی به خارجی‌ها دارد؟
کد خبر: 470889
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۷:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد خاتمی گفت: امروز برگ برنده نظام اسلامی قدرت موشکی ایران است؛ موضع صریح رهبر معظم انقلاب و مسؤولانی که همراه با ایشان هستند، بر قدرت موشکی تکیه دارد و می گویند این قدرت موشکی مطلقاً قابل مذاکره نیست، زیرا همین قدرت است که خواب را از چشم رژیم صهیونیستی و دشمنان نظام اسلامی ربوده است.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: قدرت موشکی تنها یک شعار نیست، بلکه همان چیزی است که عین الاسد را به خاک سیاه نشاند؛ قدرت موشکی ایران داعش را به روز سیاه نشاند؛ روزی که داعش به مجلس حمله کرده بود بلافاصله سپاه پاسداران با چند موشک مقر فرماندهی شان را مور حمله قرار داد و همان عامل شکست این پدیده تکفیری شد.

وی با بیان اینکه خط ولایت، نفی مذاکره است و باید غرور متکبران را بشکنیم، تأکید کرد: در شرایط کنونی و با تغییر تیم حاکمیت آمریکا، دشمنان می خواهند با مذاکره مجدد نظام اسلامی را دچار چالش کنند و به فضل خداوند متعال نخواهند توانست؛ با این ولی مقتدر و هوشیار و مردمی وفاداری که داریم ان شاءالله از یک سوراخ دو بار گزیده نخواهیم شد.

خاتمی در بخش دیگر سخنان خود ماجرای اف ای تی اف را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه نظام ما نظام قرآنی است و نظام قرآنی بر قاعده نفی سبیل تأکید دارد، گفت: این یعنی نباید اجازه دهیم که بیگانگان بر جامعه اسلامی سلطه داشته باشند؛ بر اساس آیه شریفه نفی سبیل، خداوند هیچ راه سلطه ای برای کافران بر مسلمانان قرار نداده است.

وی با بیان اینکه خروجی اف ای تی اف سلطه اقتصادی بر نظام اسلامی است، گفت: دشمن از این طریق دخل و خرج ما را متوجه می شود؛ شفافیت دخل و خرج کشور ما چه ربطی به این دشمنان فضول دارد؟ این ها فضول هایی هستند که در تصمیم گیری هایشان از آمریکا تأثیر می پذیرند و اعضایش را دشمنان ایران تشکیل می دهند، از این رو این قرارداد اف ای تی اف را مصداق سلطه می دانم و هرگز به آن رأی نخواهم داد.

منبع: رسا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها