مسی و رونالدو طاقت دوری از هم را ندارند!

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بعد از 16 سال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور ندارند.

مسی و رونالدو طاقت دوری از هم را ندارند!
کد خبر: 470918
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۸:۳۰:۴۵

اعتمادآنلاین| لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بعد از 16 سال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور ندارند.

به گزارش ورزش سه، دو فوق ستاره دنیای فوتبال در دو دهه اخیر این روزها حداقل در لیگ قهرمانان شرایط خوبی را سپری نمی کنند و هیچدام قادر به راهیابی به مراحل پایانی نیستند. دیشب یوونتوس علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان نتوانست از سد پورتو عبور کند و در نهایت در مرحله یک هشتم نهایی با لیگ قهرمانان وداع کرد تا کریستیانو رونالدو مانند سال گذشته حذف در این مرحله را تجربه کند.

اما شرایط برای لیونل مسی و بارسلونا نیز متفاوت نبود. بارسا نیز امشب علیرغم خلق موقعیت های فراوان، 1-1 در خانه پاری سن ژرمن متوقف شد تا خبری از این تیم و لیونل مسی نیز در یک چهارم نباشد. مسی علیرغم به ثمر رساندن یک گل تمشایی، یک ضربه پنالتی و یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا در حذف زودهنگام تیمش نقش آفرینی بکند. حالا برای اولین بار از فصل 05-2004، نه مسی و رونالدو در این مرحله حضور ندارند.

جالب اینجاست سه سال قبل و در جام جهانی 2018 روسیه نیز همین اتفاق رخ نداد و تیم های ملی آرژانتین و پرتغال در فاصله ای چند ساعته و در مرحله یک هشتم برابر فرانسه و اوروگوئه شکست خوردند تا مسی و رونالدو دوشادوش یکدیگر روسیه را ترک کنند. جالب اینجاست کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، دو ستاره نوظهور دنیای فوتبال هر دو در مرحله بعد حضور دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها