کد خبر: 470934
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۹:۲۷:۰۴
| |

پوچتینو: به اهمیت روانشناسی برابر بارسلونا پی بردم

سرمربی پاری سن ژرمن از دلیل عملکرد ضعیف تیمش در نیمه نخست برابر بارسلونا شد. او به ستایش از ناواس پرداخت و او را بهترین دروازه بان جهان دانست.

پوچتینو: به اهمیت روانشناسی برابر بارسلونا پی بردم
کد خبر: 470934
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۹:۲۷:۰۴

اعتمادآنلاین| پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر بارسلونا به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و همین کافی بود تا باتوجه به پیروزی قاطع در دیدار رفت به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، پوچتینو بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بسیار اذیت شدیم. با یک محک جدی مواجه شدیم. به خوبی فهمیدم که نتایج گذشته تیم برابر بارسلونا همچنان اثر خود را دارد و شرایط خاصی بر تیم حاکم شده است. در این بازی به اهمیت روانشناسی در فوتبال پی بردم. باید ذهنیت گذشته را محو می کردیم که خوشبختانه موفق شدیم و تیم در نیمه دوم بهتر شد.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: بازیکنان در نیمه دوم به خوبی سخنان کادر فنی را گوش کردند و با ذهنیتی جدید به میدان رفتند. در نیمه دوم به تیمی متفاوت تر تبدیل شدیم و برای صعود جنگیدیم. کاملا روشن بود که بازیکنان در نیمه نخست اصلا تمرکز نداشتند و به چیزهای دیگری فکر می کردند. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید تمرکز کنند و هرگونه تفکر منفی را از خود دور کنند. من خوشحالم چرا که توانستم تغییراتی را در تفکر بازیکنان به وجود آورم و صعود کنیم.

او افزود: از عملکرد تیم در نیمه نخست راضی نیستم اما این طبیعی است که گاهی اوقات تیم خوب بازی نمی کند. مهم این است که در نیمه دوم بهتر بودیم و در نهایت با شایستگی صعود کردیم. بارسلونا چیزی برای از دست دادن نداشت و واقعا ریسک کرد. ناواس بسیار خوب ظاهر شد و نشان داد که بهترین دروازه بان جهان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها