کد خبر: 470936
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۹:۳۰:۱۴
| |

ناواس: عملکرد خوب بارسلونا من را غافلگیر کرد

سنگربان پاری سن ژرمن از عملکرد بسیار خوب بارسلونا در دیدار برگشت غافلگیر شد با این حال او تیمش را شایسته صعود دانست.

ناواس: عملکرد خوب بارسلونا من را غافلگیر کرد
کد خبر: 470936
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۰۹:۳۰:۱۴

اعتمادآنلاین| کیلور ناواس در دیدار برابر بارسلونا عملکرد خیره کننده ای داشت. او در این بازی پنالتی لیونل مسی را مهار کرد و با چند واکنش خوب به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، او بعد از بازی گفت: از این صعود بسیار خوشحال هستیم. خودم را مدیون خداوند می دانم. من می خواستم به هر طریقی که شده بازی کنم تا به تیمم کمک کنم. خدا را شکر که توانستم بازی کنم. بازی بسیار سختی بود.

ناواس درباره مهار پنالتی مسی گفت: گرفتن پنالتی آن هم از مسی بسیار سخت است. مسی بسیار خوب پنالتی می زند. خوشبختانه من با تمرکز توانستم مسیر توپ را تشخیص دهم. من این پنالتی را به سرجیو ریکو دروازه بان تیم که مادرش را از دست داد هدیه می کنم. ریکو و خانواده اش لحظات سختی را تجربه می کنند و نیاز به حمایت دارند. من کاملا در کنار او خواهم بود.

ناواس افزود: از عملکرد بارسلونا غافلگیر شدم. آنها بسیار خوب بودند و ما را به دردسر انداختند. پشت سرگذاشتن بارسلونا انگیزه ما را برای ادامه این رقابت بیشتر می کند.

او درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: باید قبل از هر چیز متحد باشیم. ما اهداف روشنی داریم. اگر با هم باشیم می توانیم دست به هر کار بزنیم. باید این انگیزه را حفظ کرد و با روحیه خوب پاری به هر دیداری گذاشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها