کد خبر: 471036
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۵:۳۲:۰۵
| |

ارتش یمن از موشک‌ها و پهپادهای جدید خود رونمایی کرد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز (پنج‌شنبه) نمایشگاه صنایع نظامی "فرمانده شهید" را افتتاح کرده و از اقدامات تمامی کارکنان حوزه صنایع نظامی تقدیر کرد.

ارتش یمن از موشک‌ها و پهپادهای جدید خود رونمایی کرد
کد خبر: 471036
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۵:۳۲:۰۵

اعتمادآنلاین| مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز همزمان با سالگرد شهادت فرمانده شهید سید حسین بدر الدین الحوثی، نمایشگاه صنایع نظامی "فرمانده شهید" را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، المشاط در این نمایشگاه از صنایع نظامی جدیدی برای یگان‌های نظامی مختلف نیروهای مسلح یمن رونمایی کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تقدیر از اقدامات تمامی فعالان حوزه صنایع نظامی و تمامی دستاوردهای بزرگ و ویژه نیروهای مسلح یمن در سطوح مختلف میدانی، تولیدی، پژوهشی و توسعه‌ای تاکید کرد: این دستاوردها در سطح استراتژیک به منزله دستی کوبنده در دفع جنگ مستمر علیه مردم یمن هستند.

محمد العاطفی، وزیر دفاع یمن نیز با تاکید بر نقش بزرگ عبد الملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در رسیدن به این توانایی‌های دفاعی و صنایع نظامی در یمن، تاکید کرد: تمامی محتویات این نمایشگاه از جمله سلاح‌هایی که برای اولین بار از آنها رونمایی شده است، همگی با تجربیات یمنی‌ها و به دست آنها ساخته شده‌اند.

یحیی السریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز اظهار کرد: نمایشگاه فرمانده شهید مملو از دستاوردهای جدیدی در حوزه‌های مختلف نظامی است که امروز یمنی‌ها به لطف مقاومت و فداکاری‌هایشان و دستورالعمل‌های رهبری انقلاب به آنها دست یافته‌اند.

صنایع نظامی جدیدی که در این نمایشگاه ارائه شدند، پیش از این معرفی نشده بودند.

نیروهای مسلح یمن در این نمایشگاه از تعدادی موشک‌ بالستیک، بالدار،‌ پهپادهای جدید و نیز دیگر انواع سلاح‌های جدید رونمایی کردند.

ارتش یمن از موشک‌های بالستیک از نوع "سعیر"، "قاصم2" و نیز موشک بالدار "قدس2" پرده‌برداری کرد.

پهپادهای جدید از نوع "وعید"، "صماد4"، "شهاب"، "خاطف"،"مرصاد"، "رجوم" و"نبأ" از دیگر سلاح‌های جدید ارتش یمن بودند که رونمایی شدند.

نیروهای مسلح یمن همچنین از مین‌های دریایی از نوع "کرار1"، "کرار2"، "کرار3"، "عاصف2"، "عاصف3"، "عاصف4"، "شواظ"، "ثاقب"،"أویس"،"مجاهد" و "النازعات" رونمایی کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها