کد خبر: 471155
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۲:۴۶:۵۹
| |

سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه‌های بین‌المللی تا پایان 1401 پیاده‌سازی می‌شود

سیستم مدیریت ایمنی تا پایان سال 1401 مطابق برنامه زمان‌بندی به طور کامل در فرودگاه‌های بین‌المللی و حوزه ناوبری هوایی پیاده‌سازی مَی شود.

سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه‌های بین‌المللی تا پایان 1401 پیاده‌سازی می‌شود
کد خبر: 471155
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۲:۴۶:۵۹

اعتمادآنلاین| نوزدهمین جلسه شورای عالی ایمنی شرکت با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و اعضای شورای عالی ایمنی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در ابتدای این نشست برخی از مسایل ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ممیزی‌های صورت گرفته از فرودگاه‌های بین‌المللی مطرح و در خصوص آن‌ها تبادل نظر شد.

در این نشست همچنین برنامه زمان بودی پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه‌های بین المللی و حوزه ناوبری هوایی مطرح و مقرر شد؛ تا پایان سال 1401 این سیستم به طور کامل با این برنامه پیاده‌سازی شود.

پیشرفت و اقدامات صورت گرفته در فاز اول سامانه سما از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و مورد استقبال اعضای شورا واقع شد و همچنین توسعه ماژول‌های این سامانه در فاز دوم مورد تصویب قرار گرفت.

در نوزدهمین جلسه شورای عالی ایمنی شرکت فرودگاه‌ها، گزارش ایمنی از رویدادهای برخورد پرنده با هواپیما در سال 98 و نیمه اول سال 99 در فرودگاه‌های کشور ارائه شد.

در پایان این نشست در خصوص بهره‌گیری از متد TRB در ارزیابی کمی ریسک مخاطرات حریم باند 29 راست فرودگاه مهرآباد و همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی شریف تشریح و در این خصوص تصمیم‌گیری شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها