کد خبر: 471357
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۱:۱۳:۰۲
| |

ساخت 100 هزار واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

هولدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام ساخت و احداث 100 هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن را در سراسر کشور به عهده گرفته است.

ساخت 100 هزار واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام
کد خبر: 471357
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۱:۱۳:۰۲

اعتمادآنلاین| هولدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام ساخت و احداث 100 هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن را در سراسر کشور به عهده گرفته است.

به گزارش ایسنا، طالبی - عضو هیئت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام - با بیان این مطلب گفت: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی برضرورت افزایش تولید مسکن و دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان امام ، شرکت عمران ستاد در راستای همکاری با دولت از سال گذشته وارد عرصه طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور شد.

وی افزود: از 400 هزار واحد مسکونی که در طرح اقدام ملی قرار است در کشور ساخته شود، ساخت 100 هزار واحد مسکونی را ستاد اجرایی فرمان امام به عهده گرفته است.

طالبی خاطرنشان کرد: طراحی اکثر پروژه‌های تعریف شده توسط ستاد اجرایی به اتمام رسیده است و این پروژه‌ها در مراحل مختلف اجرایی هستد که در روزهای اخیراولین پروژه در شهر یزد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی درخصوص دخالت نداشتن ستاد اجرایی در ثبت‌نام و انتخاب متقاضیان گفت: کلیه مراحل ثبت‌نام از فراخوان عمومی تا پالایش و گزینش متقاضیان توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده و ستاد هیچ نقشی در این فرایند نداشته است.

معاون عمران ستاد اجرایی فرمان امام در پاسخ به سئوالی درخصوص اظهارنظری مبنی بر ساخت مسکن فرهنگیان توسط ستاد اجرایی اظهارکرد: ستاد اجرایی فرمان امام برحسب تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن حضور دارد و لیست متقاضیان واجد شرایط از طریق این وزارتخانه به ستاد معرفی می‌شود و به هیچ عنوان ستاد مجری ساخت و ساز پروژه‌های فرهنگیان و یا موارد مشابه نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها