کد خبر: 471408
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۳:۲۷:۲۸
| |

محمدجواد حق‌شناس، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

نهاد اجماع‌ساز در چهارچوب اولیه خود در حال تشکیل است / معرفی افراد برای انتخابات به بعد از سال جدید موکول می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به لحاظ قاعده، نهاد اجماع‌ساز در چهارچوب‌های اولیه خود در حال تشکیل است. این نهاد در هفته‌ای که گذشت کمیته اصلی خود را تشکیل و روسای کمیته‌های خود را تشکیل داد تا در کنار ترکیب هیات‌رییسه بتوانند، به فعالیت‌های خود ادامه بدهند.

نهاد اجماع‌ساز در چهارچوب اولیه خود در حال تشکیل است / معرفی افراد برای انتخابات به بعد از سال جدید موکول می‌شود
کد خبر: 471408
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۳:۲۷:۲۸

اعتمادآنلاین| «محمدجواد حق‌شناس»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با ورود نهاد اجماع‌ساز به مصادیق و انتخاب کاندیداها گفت: نهاد هنوز به هیچ گزینه‌ای نرسیده و این سخنان گمانه‌زنی‌های رسانه ای است. براساس علایقی که برخی از افراد به برخی اشخاص دارند و براساس ضن و گمان، نام برخی ارائه می شود و این ذهنیت پیش می آید که آیا نهاد اجماع ساز با این تصمیمات نسبتی دارد یا بیگانه است.

به گزارش برنا، او افزود: به لحاظ قاعده، نهاد اجماع‌ساز در چهارچوب‌های اولیه خود در حال تشکیل است. این نهاد در هفته ای که گذشت کمیته اصلی خود را تشکیل و روسای کمیته‌های خود را تشکیل داد تا در کنار ترکیب هیات‌رییسه بتوانند، به فعالیت‌های خود ادامه بدهند.

حق‌شناس یادآور شد: به جز عارف هنوز هیچ اعلام حضوری به طور رسمی مطرح نشده است و مابقی هنوز توسط جریان سیاسی و احزاب معرفی نشده و در مورد آنها اعلام نظر نشده است. اولین مرحله این است که افرادی که ورود می کنند توسط احزاب معرفی شوند. به نظر من معرفی افراد به بعد از نوروز و روشن تر شدن فضا موکول می شود.

او ادامه داد: عارف قبل از تشکیل نهاد اجماع‌ساز اعلام کاندیداتوری کرد و طبیعی است که نهاد اجماع‌ساز در زمان بررسی‌ها با شکل گرفتن رقابت‌ها، همه نامزد‌های مطرح و معرفی شده احزاب را در مکانیسم نهایی کردن کاندیدا قرار می دهد. طبیعتا در آن حوزه عارف یکی از نامزدهایی است که اعلام حضور کرده و در این فضا مساله بررسی می‌شود.

حق‌شناس در پایان گفت: در اینکه روحانی علاقمند است تا کسی که به پاستور وارد می‌شود به دیدگاه‌های او نزدیک باشد هیچ شکی نیست. من بر این باورم که این شخص لاریجانی خواهد بود ولی اینکه اصلاح طلبان باز هم دچار این اشتباه بشوند یا نه این محل تردید است.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها