کد خبر: 471446
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۵:۰۲:۵۹
| |

غنی‌سازی اورانیوم را باید به 60 درصد برسانیم / محسن رضایی پیشنهاد می‌دهد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیپلماسی ما در این زمینه باید تقویت شده و غنی‌سازی را به 60 درصد برسانیم چون این مساله به برداشته شدن تحریم‌ها از سوی آمریکا می‌انجامد.

غنی‌سازی اورانیوم را باید به 60 درصد برسانیم / محسن رضایی پیشنهاد می‌دهد
کد خبر: 471446
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۵:۰۲:۵۹

اعتمادآنلاین| محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه کشور اکنون با مشکلات پیچیده‌ای مواجه است، اظهار داشت: در دولت آینده بحث تحریم‌ها و تبعات آن جدی‌تر می‌شود بنابراین اقتصاد یکی از چالش‌های مهم و جدی دولت بعدی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، رضایی همچنین با اشاره به برخی اتفاقاتی که در منطقه در حال وقوع است، افزود: امنیت نیز یکی از مسائلی است که دولت آینده باید برای تامین و ارتقا آن اهتمام جدی داشته باشد.

رضایی با اشاره به اینکه در طول چهار دهه گذشته فرصتی برای انتقال بین نسلی نداشتیم، عنوان کرد: بین نسل اول انقلاب و نسل امروز، سه نسل فاصله افتاده و امروز در زمینه انتقال بین نسلی مشکلات جدی وجود دارد.

وی تاکید کرد: باید مانند دوران دفاع مقدس، مدیریت جهادی وجود داشته باشد تا بتوانیم کشور را از گردنه سخت پیش رو عبور دهیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سیاست‌های کلی که در زمینه ساماندهی اتباع خارجی اتخاذ شد، اظهار داشت: سیاست‌های کلی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین و به هر سه قوه ابلاغ شد اما متاسفانه هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.‌

گزارش دیگری حاکیست محسن رضایی همچنین در جمع خانواده‌ شهدا و ایثارگران، خیران و جهادگران مبارزه با کرونا در یزد به با اشاره به تداوم دشمنی آمریکا علیه انقلاب با تحریم و فشار اقتصادی اظهار داشت: دیپلماسی ما در این زمینه باید تقویت شده و غنی سازی را به 60 درصد برسانیم چون این مساله به برداشته شدن تحریم‌ها از سوی آمریکا می‌انجامد.

دبیر تشخیص مصلت نظام بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز عصر جدیدی در دنیا بود و با اثرات ارزشمندی که در کشور و جهان به دنبال داشت موجب شد دشمنان و بدخواهان به فکر جنگ‌افروزی و دشمنی با آن برآمده و از همان ابتدا توطئه‌های زیادی را علیه این انقلاب ایجاد کردند.

رضایی افزود: ملت ما از دفاع مقدس سربلند بود از آن درس گرفت و جنگ تحمیلی را به یک فرصت بزرگ برای تقویت و تبدیل شدن به یک قدرت نظامی مبدل کرد و همانگونه که از جنگ یک فرصت ساختیم برای قدرتمند شدن هم باید از تحریم و فشارهای اقتصادی برای تقویت تولید ملی بهره ببریم.

در این مراسم از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خیران، جهادگران و کادر درمان که در یک سال گذشته و در مبارزه با کرونا نقش آفرینی کردند تجلیل شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها