کد خبر: 471454
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۵:۳۸:۲۷
| |

فراز کمالوند:

بازی در عربستان؟ ما ادعای قهرمانی داریم

فراز کمالوند، مربی استقلال، در مورد میزبانی عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبیعتا کار برای ما سخت می‌شود؛ ولی برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد هیچ کاری عیر ممکن نیست.

بازی در عربستان؟ ما ادعای قهرمانی داریم
کد خبر: 471454
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۵:۳۸:۲۷

اعتمادآنلاین| فراز کمالوند در مورد وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران و پیشکسوتان باشگاه تشکر می‌کنم که در این چند روز همکاری ما با باشگاه استقلال با حمایت و صحبت‌های خودشان به تیم دلگرمی دادند. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد. ما باید سعی کنیم فضای کاملاً آرام و به دور از هرگونه تنش در تیم ایجاد کنیم. اگر می‌خواهیم مسائل فنی به خوبی در تیم انجام شود باید بازیکنان آرامش لازم را داشته باشند. فعلا این آرامش وجود دارد و همین موضوع توانسته به تیم ما کمک کند.

به گزارش میزان، وی در مورد عملکرد تیم استقلال در دو بازی اخیر گفت: در دو بازی اخیر تغییر سیستم دادیم و با توجه به تمایل فرهاد مجیدی به بازی هجومی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد کردیم. تلاشمان بر این است علاوه بر کسب نتیجه، جذاب هم بازی کنیم. از این رو هدف گذاری ما و شخص فرهاد مجیدی این است که به سمت و سویی برویم که هواداران از فوتبال لذت ببرند. خداراشکر فعلا از نظر نتیجه وضعیت خوبی داریم و امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به غیبت سعید مهری در تمرینات استقلال تاکید کرد: مشکلی با این بازیکن نداریم. فقط چون پنجره مان بسته است هنوز به تمرینات نیامده است. از فردا به تمرینات ما اضافه می‌شود و مشکلی برای همکاری با این بازیکن وجود ندارد. اصلا بحث نخواستن مهری مطرح نیست‌. هواداران نگران نباشند، چون به زودی در تمرینات خواهند بود.

کمالوند با اشاره به برنامه های تیم فوتبال استقلال برای فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: فرهاد مجیدی لیست مورد نظر خود را به باشگاه ارائه داده و آنها در تلاشند نفرات مورد نظر را جذب کنند. مذاکراتی هم انجام شده است. چون تیم ما درگیر سه جام است و علاوه بر لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را در برنامه داریم؛ لذا باید تیم را به اندازه‌ی قوی ببندیم که اگر در این مسابقات بازیکنی مصدوم یا محروم شد و دچار مشکل شده دستمان خالی نباشد. از این رو باید دو سه بازیکن کلیدی به تیم اضافه کنیم.

وی به بازگشت میلیچ به ایران اشاره کرد و در مورد حضور این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال گفت: همه اعضای کادر فنی استقلال بر این باورند که هر بازیکنانی آماده است باید در ترکیب تیم قرار بگیرد. از این رو هدف ما شایسته‌سالاری است. با توجه به اینکه فرهاد مجیدی جوان و ریسک پذیرتر است در استفاده از بازیکنان جسارت و شجاعت بیشتری دارد. به همین دلیل هیچ بازیکنی خود را از قبل فیکس نمی‌داند و هیچ بازیکنی در تیم حاشیه امنیت ندارد. بازیکنی می‌تواند خود را در ترکیب اصلی ببینند که بهترین عملکرد را داشته باشند. قطعاً کسی وارد زمین می‌شود که آمادگی فنی بالاتری داشته باشند. فرهاد مجیدی مربی شجاعی است و حتی یک بازیکن امید را در صورت توانایی به راحتی در ترکیب تیمش قرار می‌دهد.

مربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت امین قاسمی‌نژاد تاکید کرد: قاسمی‌نژاد جزو بازیکنانی است که در لیست خرید ما وجود دارد. درخواست‌مان را برای جذب این بازیکن به مدیریت ارائه دادیم و جزو نفراتی است که به او نیاز داریم. حتی یک نفر هم از استقلال با این بازیکن تماس نداشته و با او صحبت نکردیم. پایبند به اصول اخلاقی هستیم و باشگاه استقلال با باشگاه این بازیکن وارد مذاکره شده است. پس ما با بازیکن صحبتی نداشتیم که بخواهیم تمرکز خود را به هم بریزیم.

کمالوند اظهار نظر در مورد دانشگر را به فرهاد مجیدی سپرد در مورد آخرین وضعیت رضا آذری گفت: بیشتر ترجیح می‌دهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم. در مورد مسائل اجرایی فرهاد مجیدی اظهارنظر خواهد کرد. در مورد آذری باید بگویم در مقطع فعلی هنوز در مورد این بازیکن به جمع بندی نرسیده‌ایم. یک جلسه رضا را در رختکن دیدیم و با هم خوش و بش کردیم؛ ولی هنوز به جمع‌بندی کامل نرسیدیم. او تقاضای جدایی کرد و احتمال جدایی‌اش وجود دارد.

وی در مورد میزبانی عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: طبیعتا کار برای ما سخت می‌شود؛ ولی برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد هیچ کاری عیر ممکن نیست. ممکن است بازی در عربستان نسبت به برخی دیگر از کشورها برای من سخت باشند ولی تصمیمی است که گرفته شده و ما تابع تصمیمات فدراسیون و باشگاه خودمان هستیم. اگر قرار شد در عربستان بازی کنیم با آمادگی کامل به این رقابت‌ها می‌رویم. وضعیت تیم ما بسیار خوب است و آرامش خوبی داریم. حضور چندین ساله فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال باعث شده است شناخت خوبی از این تیم و حواشی آن داشته باشد. او به خوبی تیم را مدیریت می‌کند. همین مدیریت او باعث شده تیم در آرامش مطلق باشند. اگر این شرایط ادامه پیدا کند ما در هر سه جام مدعی قهرمانی هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها