در شرایط کرونای انگلیسی آزاد کردن سفرها به استان های زرد و آبی خطرناک است

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کرونای انگلیسی خطرناک است، گفت که در شرایط کرونای انگلیسی آزاد کردن سفرها به استان های زرد و آبی خطرناک است .

در شرایط کرونای انگلیسی آزاد کردن سفرها به استان های زرد و آبی خطرناک است
کد خبر: 471597
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۰:۴۲:۵۶

اعتمادآنلاین| جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) و در خلال بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه 1400 در تذکری با استناد به ماده 22 آیین نامه گفت: طبق آئین نامه حفظ شأن و منزلت و اقتدار مجلس یکی از وظایف هیات رئیسه است. بیش از یک ماه است که به دلیل رسیدگی به لایحه بودجه و رفع ابهامات شورای نگهبان جلسات کمیسیون ها تشکیل نمی شود و عملا بعد نظارتی مجلس به طور کامل تعطیل شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: طرح سوال نمایندگان از وزرا و حضور آنها در مجلس به صفر رسیده و هیات رییسه استیضاح وزرا اعلام وصل نمی شود و طرح سوال از رییس جمهور را هم به صلاح نمی دانید و اعلام وصول نمی کنید. رییس جمهور هم خودش را در جلسات بسیار محدود قرنطینه کرده و کسی بهایی به طرح مسائل و مشکلاتی نمی دهد که نمایندگان آنها را در قالب تذکر بیان می کنند.

میرمحمدی ادامه داد: تصمیمات فرا مجلسی هم بسیار گرفته می شود آیا این شأن و اقتدار مجلس و در راس بودن است؟ در این وضعیت شاهد وضع گرانی ها و مطالبات رهبری هستیم که روی زمین مانده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحث کرونای انگلیسی جدی است اما ستاد ملی مبارزه با کرونا اهمیتی نداده و مسافرتها را آزاد کرده؛ واقعا این شرایط خطرناک است و مجلس باید در این بعد نظارتی ورود پیدا کند. مسافرت هایی که می خواهند در استان های زرد و آبی انجام شود در شرایط کرونای انگلیسی خطرناک است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها