کد خبر: 471610
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۱:۰۵:۳۷
| |

میرمحمدی در صحن علنی:

نظارت مجلس در بررسی بودجه تعطیل شده است/ استیضاح‌ها اعلام وصول نمی‌شود

نماینده تفت و میبد گفت: مجلس حدود یک ماه به بررسی بودجه و رفع ابهام از آن پرداخته که موجب شده کمیسیون‌های تخصصی تشکیل نشود و در عمل بعد نظارتی مجلس تعطیل شده است.

نظارت مجلس در بررسی بودجه تعطیل شده است/ استیضاح‌ها اعلام وصول نمی‌شود
کد خبر: 471610
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۱:۰۵:۳۷

اعتمادآنلاین| سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکری خطاب به هیئت رئسه گفت: بر اساس آیین نامه داخلی پارلمان هیئت رئیسه و رئیس مجلس باید با حفظ شأن و جایگاه نماینده، از حقوق وی دفاع کنند. مجلس حدود یک ماه به بررسی بودجه و رفع ابهام از آن پرداخته که موجب شده کمیسیون‌های تخصصی تشکیل نشود و در عمل بعد نظارتی مجلس تعطیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به مشکلات گرانی‌ها، پیگیری نشدن مطالبات رهبری و بودجه ادامه داد: طرح سؤال و خواستن وزرا به مجلس در همین تعطیلی بعد نظارتی دیگر وجود ندارد. استیضاح‌ وزرا یا رئیس جمهور که اعلام وصول نمی‌شود و می‌گویند به صلاح نیست. به تذکرات هم در صحن علنی بها داده نمی‌شود.

نماینده تفت و میبد اظهار کرد: رئیس جمهور خود را در جلسات محدودی قرنطینه کرده است.

میرمحمدی میبدی گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا به موضوع کرونای انگلیسی توجه کافی ندارد، در این وضعیت شیوع ویروس کرونا نباید مسافرت‌ انجام شود. سفر به استان‌های زرد و آبی خطرناک است.

علی نیکزاد در پاسخ به این نماینده اظهار کرد: خاموش کردن میکروفن روش بنده نیست؛ این تذکر با توجه به اینکه دستور مجلس بررسی بودجه است، وارد نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها