کد خبر: 471697
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۴:۰۹:۱۷
| |

حسین نوش‌آبادی، نماینده مجلس مطرح کرد:

تامین اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه جامعه مطبوعاتی

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور باید مورد توجه باشد چراکه این قشر حق ویژه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی کشور دارند.

تامین اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه جامعه مطبوعاتی
کد خبر: 471697
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۴:۰۹:۱۷

اعتمادآنلاین| حسین نوش‌آبادی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: با توجه به حمایت قاطع مجلس از جامعه معلمان و فرهنگیان امیدوارم سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به نظام رتبه بندی معلمان و ایجاد ساز و کار اجرایی آن و اعمال مدرک دوم تحصیلی فرهنگیان و حل مشکل فوق‌العاده شغل نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش و تبدیل وضعیت آن ها و بیمه معلمان غیردولتی برنامه‌ریزی کند.

به گزارش ایسنا، نوش‌آبادی افزود: لازم است برای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و همسان‌سازی حقوق کارکنان وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان که امروز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند اقدام شود.

نماینده مردم ورامین همچنین گفت: تامین اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور باید مورد توجه باشد چرا که این قشر حق ویژه ای در نظام اطلاع رسانی کشور دارند.

نوش‌آبادی تصریح کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، تامین مالی حق سهم ذخیره بسیجیان، پرداخت مطالبات قانونی معلولان جسمی و ذهنی و حرکتی، ترمیم حقوق نیروهای شرکتی و قراردادی دستگاه های اجرایی، تامین پاداش پایان خدمت ایثارگران بازنشسته، اجرای بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان و توسعه بیمه تامین اجتماعی روستایی و عشایری از جمله موارد حائز اهمیت است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان بر لزوم پرداخت حق‌الزحمه و پاداش اعضای شوراهای حل اختلاف کشور تاکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها