کد خبر: 471722
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۵:۲۴:۱۰
| |

پرواز فوق‌العاده برای نوروز نداریم/شرکت‌ها ملزم به داشتن هواپیمای جایگزین هستند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: با توجه به الزام ستاد مقابله با کرونا مبنی بر سفر نرفتن مردم در ایام نوروز، پروازهای نوروزی فقط بر اساس پروازهای برنامه‌ای انجام می‌شود و ظرفیت فوق‌العاده برای عید نخواهیم داشت.

پرواز فوق‌العاده برای نوروز نداریم/شرکت‌ها ملزم به داشتن هواپیمای جایگزین هستند
کد خبر: 471722
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۵:۲۴:۱۰

اعتمادآنلاین| مقصود اسعدی سامانی اظهار داشت: در ایام نوروز امسال بر خلاف ایام عید سال‌های گذشته، به دلیل تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر سفر نرفتن مردم، پرواز فوق‌العاده در نوروز نخواهیم داشت و فقط پروازهای برنامه‌ای برقرار است.

به گزارش فارس، وی افزود همچنین طبق الزام سازمان هواپیمایی کشوری همه شرکت‌های هواپیمایی موظف به داشتن هواپیمای جایگزین هستند که اگر موردی پیش آمد‌ نظیر بروز نقص فنی در یک هواپیما، به سرعت هواپیمای جایگزین وارد عمل شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: در حال حاضر هنوز ظرفیت برای مسیرها موجود است و در برخی مسیرها برای هر تاریخیِ امکانِ انتخابِ صندلی وجود دارد.

اسعدی سامانی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌ها را در ایام نوروز بر اساس سقف قیمتی رعایت کرده‌ند و اگر آژانسی خارج از این نرخ‌ها‌ بلیت‌ها را گران‌تر بفروشد، حتما دستگاه‌های نظارتی ورود می‌کند و با متخلف برخورد جدی خواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها