کد خبر: 471860
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۰:۲۰:۰۵
| |

سیدحسین نقوی حسینی، فعال سیاسی اصولگرا:

آرای احمدی‌نژاد به سبد هیچ اصولگرایی نمی‌رود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد سبد رأی خودش را دارد و اگر نیاید آرایش به سوی کس دیگری نمی‌رود. کسانی که با سایر نامزدهای اصولگرا همراه هستند با احمدی‌نژاد همراه نیستند.

آرای احمدی‌نژاد به سبد هیچ اصولگرایی نمی‌رود
کد خبر: 471860
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۰:۲۰:۰۵

اعتمادآنلاین| انتخابات ریاست جمهوری هر روز زاویه جدیدی پیدا می کند. آخرین اخبار غیر رسمی حکایت از تشدید تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد حکایت می کند.

به گزارش نامه نیوز، سیدحسین نقوی حسینی درباره فعالیت‌های انتخاباتی احمدی نژاد و انتشار تصاویری از تجمع مردم جلوی درب منزل او گفت: اگر آقای احمدی نژاد بیاید مورد استقبال مردم قرار می گیرد، یعنی ما بعد از جنگ تحمیلی رئیس جمهوری نداشتیم که بعد از پایان مسئولیت وقتی در جمع مردم حضور پیدا می کند مردم التماس کنند حتما دوباره کاندیدا شود و به ریاست جمهوری برگردد.

این فعال اصولگرا افزود: اگر احمدی نژاد بیاید با رأی بسیار بالا و فاصله بسیار زیاد از سایر کاندیداها پیروز انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد. منتها آقای احمدی نژاد براساس مواضعی که داشته و با مقابله‌هایی که داشته و گفتمانی که مطرح کرده، همه کسانی که اشکالی و ایرادی در کارشان است، قطعا نگران می شوند چون مطمئنا اگر احمدی نژاد بیاید به سادگی از آنها نمی گذرد.

عضو جمعیت ایثارگران اظهار کرد: سیاسیونی که انتظار دارند در کابینه آینده نقش داشته باشند و بتوانند جایگاهی را برای خود تدارک ببینند، قطعا آمدن احمدی نژاد آنها را نگران می کند چون او به هیچ جناح و فردی باج نمی دهد. اصلاح‌طلبان نیز شدید نگران می شوند چون می دانند توان رقابت با احمدی نژاد را ندارد.

وی درباره همپوشانی سبد رأی احمدی نژاد با سیدابراهیم رئیسی، سعید جلیلی و سعید محمد افزود: احمدی نژاد سبد رأی خودش را دارد و اگر نیاید آرایش به سوی کس دیگری نمی رود. کسانی که با سایر نامزدهای اصولگرا همراه هستند با احمدی نژاد همراه نیستند. نکته دیگر آنکه حتی اگر احمدی نژاد بگوید «مردم به فلانی رأی دهید»، تجربه نشان داده این اتفاق نمی افتد چون رأی دهندگان به احمدی نژاد فقط به خود او رأی می دهند نه کس دیگری.

وی درباره چرایی حمایت روزنامه‌های اصلاح طلب از سعید محمد با وجود فاصله‌گیری اصولگراها از او گفت: یکی از سناریوهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده ایجاد تفرقه و واکنش‌های تقابلی میان نامزدهای اصولگراست. چون پایه رأی جریان اصلاحات با توجه به عملکرد دولت روحانی هیچ انسجامی ندارد، حالا در این اوضاع آقای سعید محمد نیز در کاندیداشدن، مطرح شدن و فعالیت‌های انتخاباتی قدری جوانی کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: آقای سعید محمد شاید بهتر از این می توانست مدیریت کند و تشکیلاتی تر و حساب شده تر به صحنه انتخابات می آمد اما این اتفاق نیفتاد و اصلاح‌طلبان حالا بر این موج سوار شده اند و علاقمندند سعید محمد در صحنه باشد و با سایر جریانات اصولگرا مقابله کند تا انسجام و اتحاد بین اصولگرایان شکل نگیرد. در این صورت اصلاح‌طلبان میدان مانوری پیدا می کنند.

وی درباره انتساب تعبیر احمدی نژاد دوم به سعید محمد بیان کرد: این بخشی از سناریوی اصلاح‌طلبان است. اصلاح‌طلبان با ترساندن نخبگان از ظهور و بروز یک احمدی نژاد دیگر می خواهند یک شکل دوقطبی در فضای انتخابات ایجاد کنند، به همین جهت روی آقای سعید محمد به عنوان احمدی نژاد دوم دارند مانور می دهند.

رئیس ستاد تهران سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 درباره مطرح شدن نام جلیلی برای شهرداری تهران به نامه نیوز گفت: این خبر را نشنیدم، سطح فعالیت آقای جلیلی محدود به حوزه شهری نیست و بعید هم می دانم چنین بحثی مطرح شود و آقای جلیلی بیاید در حوزه مدیریت شهری قرار بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها