رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

ستاد اقتصادی دولت باید پاسخگوی وضعیت فعلی اقتصادی کشور باشد

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد اقتصادی دولت باید پاسخگوی وضعیت فعلی اقتصادی کشور باشند, گفت: از نظر مجلس, تغییر قیمت ها و نبود مدیریت بازار, قابل پذیرش نیست.

ستاد اقتصادی دولت باید پاسخگوی وضعیت فعلی اقتصادی کشور باشد
کد خبر: 471875
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۰:۵۲:۱۷

اعتمادآنلاین| محمدرضا پورابراهیمی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما تاکید کرد: در خصوص موضوعات مربوط به تنظیم بازار، وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت و بانک مرکزی به عنوان تامین کننده ارز در خصوص کالاهای اساسی، مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی افزود: اختلاف نظرها درباره قانون انتزاع و نبود یکسان سازی تصمیمات بخش دولت در خصوص تامین و اختصاص ارز و مدیریت توزیع کالاهای اساسی در کشور, مشکلات عدیده ایجاد کرد.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه دولت به عنوان یک مجموعه واحد باید پاسخگوی این وضعیت باشد, اضافه کرد: نمی شود به علت تشکیل نشدن وزارت بازرگانی یا تصمیم گیری در خصوص بخش هایی از حوزه قانون انتزاع, شاهد چنین شرایط غیر قابل قبولی باشیم.

وی با بیان اینکه با وجود مخالفت مجلس با ارز ترجیحی اما دولت بر آن اصرار کرد, گفت: از نظر مجلس, تغییر قیمت ها و نبود مدیریت بازار قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شخص رئیس جمهور به عنوان مسئول تیم اقتصادی دولت و کابینه او در خصوص هماهنگی میان اجراء باید تصمیم گیری کند.

پورابراهیمی افزود: وزارت صمت اعلام کرد تنظیم بازار کالاهای بخش کشاورزی را وزارت کشاورزی انجام دهد و بخش غیر کشاورزی آن در اختیار وزارت صمت است.

وی اضافه کرد: نشست فردا برای جمع بندی موضوعات است و امیدواریم خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم. وزیر صمت هفته گذشته مهمان کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مشکلات تامین و توزیع کالاهای اساسی و لزوم حل به موقع آن ها ، موضوع جلسه وزیر و نمایندگان مجلس بود. قرار است وزیر صمت به همراه وزیر جهاد کشاورزی, فردا برای بررسی دوباره همین موضوع به کمیسیون مجلس بروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها