حوادث چهارشنبه سوری منجر به قطع دست و پا در ساوه شد

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از بروز 16 حادثه مرتبط با چهارشنبه آخر سال در این شهرستان که منجر به مصدومیت 16 تن و 2 مورد قطع عضو شد، خبر داد.

حوادث چهارشنبه سوری منجر به قطع دست و پا در ساوه شد
کد خبر: 471881
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۱:۰۰:۲۵

اعتمادآنلاین| سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از بروز 16 حادثه مرتبط با چهارشنبه آخر سال در این شهرستان که منجر به مصدومیت 16 تن و 2 مورد قطع عضو شد، خبر داد.


به گزارش ایرنا، «بهرام صیدی» اظهار کرد: 26 تیم‌ عملیاتی اورژانس ساوه برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادثی چون سوانح رانندگی و نیز رخدادهای مرتبط با چهارشنبه آخر سال در آماده باش هستند.

وی بیان کرد: در حوزه پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال جلسات متعددی با نیروهای انتظامی، هلال احمر و معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه تشکیل و در زمینه آموزش همگانی نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است.


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیری کادر درمان، از خانواده‌ها انتظار داریم که در هفته پایانی سال بر فعالیت جوانان و نوجوانان خود نظارت بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.


وی تصریح کرد: براساس آمارها در شهرستان ساوه تاکنون 16 حادثه و مصدومیت بر اثر انفجار مواد محترقه رخ داده که منجر به انتقال به بیمارستان شده است.


صیدی افزود: انفجار مواد محترقه تاکنون منجر به قطع مچ پای یک مرد 38 ساله و نیز قطع مچ دست یک فرد 21 ساله در ساوه شده است.


وی گفت: تیم‌های عملیاتی اورژانس به طور ثابت در 6 پایگاه زرندیه و 10 پایگاه ساوه با 18 دستگاه آمبولانس مستقر هستند و برای مواقع بحرانی از جمله چهارشنبه آخر سال توان عملیاتی این نیروها با کمک چهار دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه موتورلانس افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها