در آخرین جلسه شورای معاونین شهرداری رشت بررسی شد؛

پیشرفت برنامه های ارائه شده توسط شهردار رشت، در صحن شورا در زمان انتخاب / بررسی نقاط قوت و ضعف‌ عملکردی مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری

سید محمد احمدی شهردار رشت در آخرین جلسه شورای معاونین شهرداری رشت در سال 99، عملکرد مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری رشت، ضعف‌ها و نقاط قوت آن‌ها در یکسال گذشته را به دقت مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: انتظار دارم مدیران در سال جدید تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه کارشان قرار دهند.

پیشرفت برنامه های ارائه شده توسط شهردار رشت، در صحن شورا در زمان انتخاب /  بررسی نقاط قوت و ضعف‌ عملکردی مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری
کد خبر: 472016
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۸:۰۵:۱۹

اعتمادآنلاین| سید محمد احمدی شهردار رشت در آخرین جلسه شورای معاونین شهرداری رشت در سال 99، عملکرد مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری رشت، ضعف‌ها و نقاط قوت آن‌ها در یکسال گذشته را به دقت مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: انتظار دارم مدیران در سال جدید تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه کارشان قرار دهند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه سازمان‌ها و مناطق شهرداری باید در سال 1400 نقاط قوت خود را تقویت و ضعف‌هایشان را حتی‌المقدور پوشش دهند عنوان کرد: در سال جدید باید فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری رشت با جدیت بیشتری پیگیری شوند.

احمدی برنامه‌هایی که وی در زمان انتخابش به عنوان شهردار رشت در شورای شهر ارائه کرده بود را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: برنامه‌هایی که من در آن مقطع از زمان ارائه کردم برنامه‌هایی کاملا واقعی و عملیاتی بودند بنابراین باید این برنامه‌ها تا پایان دوره شورای پنجم به ثمر بنشیند.

وی ضمن بررسی گزارش ستاد استقبال از بهار و برنامه‌هایی که در چند روز باقیمانده از سال برای زیباسازی شهر در دست انجام است افزود: باید به زیباسازی شهر در ایام باقیمانده از سال 99 توجه ویژه‌ای بشود از طرفی لازم است اجرای برنامه‌های مفرح و بانشاط برای شهروندان در ایام نوروز در دستور کار قرار گیرد.

احمدی ضمن آرزوی فرارسیدن سالی خوبی و پربرکت برای تمام مردم به ویژه شهروندان رشتی اضافه کرد: از مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری رشت انتظار دارم با روی باز و گشاده پذیرای ارباب رجوع و شهروندان باشند.

در آخرین جلسه شورای معاونین شهرداری رشت در سال 99، معاونین، مدیران سازمان‌ها و مناطق هر یک گزارش عملکردی خود را ارائه کردند.

شهردار رشت در این جلسه نقاط قوت و ضعف‌ عملکردی مدیران سازمان‌ها و مناطق را به دقت مورد بررسی قرار داد و سپس به سازمان‌ها و مدیرانی که در عملکرد خود کاستی‌هایی داشتند تذکرات جدی و لازم را برای پوشش ضعف‌های موجود دادند.

همچنین در این جلسه درصد پیشرفت برنامه‌هایی که شهردار رشت در زمان انتخابشان به عنوان شهردار در شورای شهر ارائه کرده بود مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

منبع: واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها